Nekromanti Säljes: Mutant Undergångens arvtagare

Porta_UBBT

Veteran
Hej,

Jag säljer nedan nämnda titlar:

Zoonernas zoologi
Pirit - Den innersta kretsen
Grundreglerna, jag tror det är första upplagan, eller andra.

Pris: efter överenskommelse. Jag är dock medveten att ovan nämnda titlar brukar inbringa ganska höga värden på t.ex. Tradera. Skambud undanbedes.

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Erm, det finns två utgåvor av regelboken. Att säga att det är antingen den ena eller den andra är inte särkilt hjälpsammt =)

Vad har den för bild på omslaget?

Porta_UBBT

Veteran
Med rättelse av mitt första inlägg får jag härmed meddela att jag vill sälja första regelboken. Jag har inte böckerna tillgängliga just nu pga. jobb på annan ort, men den ser ut som på bilden nedan.

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
TJa, grejen är väl att just de där böckerna fanns till försäljning rätt länge, och därför redan är ganska spridda. Ulvriketböckerna och spelarböken är mycket mer eftersökta där.

Själv skulle jag förvisso vara intresserad av att plocka upp en till gammal regelbok som "sammlingsobjekt" om den är i bra skick då min egen är rätt sliten. Men eftersom det är den första upplagan och jag redan har en så är jag ju inte beredd att betala särskilt mycket för den. Och du undanbad dig ju skammbud =)

Möjligen har du mer tur på tradera så det faktiskt kan komma igång en budgivning (vilket alltid har en tendens att dra till sig folk).

Robertino

Veteran
Jag är intresserad av böckerna men har ej koll på vad som är rimligt för dem, vad hade du tänkt dig för dem? Det går bra att skicka pm.