Nekromanti [Säljes] Mutant Rymd + Operation Kirkwood

Archer

Swashbuckler
Joined
22 May 2000
Messages
1,999
Location
Mölltorp, Sverige
Säljer regelböckerna till Mutant Rymd. De är slitna men i ok skick. Operation Kirkwood är i perfekt ny skick. 200kr + frakt för alla tre böckerna, eller högstbjudande.
 

Archer

Swashbuckler
Joined
22 May 2000
Messages
1,999
Location
Mölltorp, Sverige
Boxen är icke existerande. Har bara böckerna, och de är slitna utepå. Men fullt läsbara och ok inuti. Operation kirkwood är i nyskick.

Är du intresserad, så skriv ett PM till mig så kan vi diskutera affären vidare.
 

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
Ok. Nä, då är det bättre att böckerna går till någon annan. Jag vill nog ha en komplett box om jag ska köpa. Lycka till med försäljningen!
 

Archer

Swashbuckler
Joined
22 May 2000
Messages
1,999
Location
Mölltorp, Sverige
Se det som så här, du får operation kirkwood för 150kr i perfekt skick (det är vad jag hade sålt det för separat), och de två övriga böckerna för 50kr :gremwink:
 

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
Haha. Ja, så kan jag se det. Men jag ser det som 200:- för en ÄS-box utan låda :) Det är ett schysst pris så jag hoppas att nån nappar, men jag vill ha lådan :)
 

Archer

Swashbuckler
Joined
22 May 2000
Messages
1,999
Location
Mölltorp, Sverige
150kr för operation Kirkwood och du får de två regelböckerna på köpet. Får du tag i en box kan du väl alltid låta dina spelare ha dessa regelböcker för att kolla upp saker i, etc.

Tillkommer i så fall frakt på 63 (skickar i postens gröna påse).
 

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
150kr för operation Kirkwood och du får de två regelböckerna på köpet.
Nä, en uppsättning böcker skulle räcka gott för mig. :)
Får du tag i en box kan du väl alltid låta dina spelare ha dessa regelböcker för att kolla upp saker i, etc.
Om du får tag på en box kan du gärna få höra av dig :)
 
Top