Nekromanti [Säljes] Massa rollspel o Battlestations

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,694
Location
Stockholm
Rensar vidare i hyllorna. Kom och köp konserverad bröt! Håller priserna låga men blir det budgivning så är jag ju inte den som är den. Har sänkt lite priser på sånt som blev kvar förra rensningen också. Jag är Stockholmare med Swish men det finns en gul trumpetbeprydd lastbil runt hörnet som kan forsla lite varstans. Skriv i trån eller PMa.


Eon - Jarla
Äventyr och stadskampanjmodul. Mkt gott skick. 50kr


Western
Grundbok från 1998. Inkl Träffmall, karta och ett separat äventyr "Logans last stop" från Lancelot games. Helt ok skick.
50k


Neotech 2
Grundbok. Äckligt mycket kulor. Några sidor i mitten är lösa.
50kr
 

MattiasLejbrink

Swordsman
Joined
20 Jan 2012
Messages
757
Location
Stockholm
Tar gärna alla battlestations-grejerna (box, supplement 1 & 2) samt Traveller-grejerna.

Är dock inte jätteförtjust i "fast pris men ändå inte fast pris, kanske auktion", så listpris för allt funkar fine för mig (tror det blir 350 kr), annars hoppar jag nog.

Bor även jag i Stockholm och Swishar gärna!

M
 

luddwig

Lawful evil
Joined
30 Jan 2013
Messages
5,564
Jag har svårt att motstå Shadowrun i utlovat toppskick. Kan du tänka dig att överlämna boken mot slutet av juli, förslagsvis på någon plats som en förvirrad norrlänning kan hitta? Jag är nämligen i Stockholm då. 50 kr kan du få swish:at i förskott.
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,694
Location
Stockholm
Konrad Konvalj;n100403 said:
Jag äger din gamla All flesh must be eaten! Det suger men jag är glad ändå.
Se där ja. Nöjda kunder i drivor.

Uppdaterat listan och plockat bort sålt jox.
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,694
Location
Stockholm
Sålt: Battlestations, Traveller, Kult, Shadowrun, Blade of the immortal, RYMD, Neoviking, Jorges Bestiarium,
 
Top