Nekromanti Säljes, köpes, bytes

G

Guest

Guest
Jag har en del spel och sånt som jag kan tänka mig att skiljas ifrån.
I första hand är jag intresserad av byten men kan även tänka mig att köpa/sälja.

Finnes:
Elric - Chaosium
Thieves World - Box, Chaosium
Mutant -84 regelbok
Havets Vargar
Drakar och Demoner 1, regelbok i uselt skick (saknar klamrar och sidorna är tejpade i ryggen.)
Greyhawk supplement I till Original D&D 12:th printing 1979 (originalet från TSR, ej nytrycket från WotC)
Hall of the Fire Giant King - TSR, äventyr till D&D
Mongoose Travller Pocket edition
Necromancer D&D D20

Sökes:
Spindelkonungens Pyramid 1:a utgåvan
Tvillingbergen
Magiboken till DoD Expert
Central castings Heroes of Legend, ... Now, ...Tomorrow och Dungeons.
Viking Gods, TSR Minigame
Classic Traveller, diverse supplement, books etc
Tennfigurer fantasy pre slotta (dvs utan plastbas) t.ex. Ral partha, Grenadier, Citadel.
... det mesta i old-schoolväg funkar om jag inte redan har det. Old school är som regel 80-tal eller äldre, men det är inte hugget i sten.
Äldre SF-romaner kan vara intressant - men då är det 80-tal eller äldre som gäller.
 

MattiasLejbrink

Swordsman
Joined
20 Jan 2012
Messages
757
Location
Stockholm
"The Traveller Book", Book 4 - Mercenary, Adventure 4 - Leviathan. Ska ha en Jorune-box över också. Samt kan kolla dubletter D&D / AD&D-äventyr. Kan det vara något?
 

Ram

Skev
Joined
11 May 2004
Messages
5,539
Location
Slätta
Jag är som sagt sugen på ditt Mutant -84. Jag köper det gärna eller byter det. Jag har varit uppe i rollspelsgarderoben under down time:n och har grävt fram diverse gamla saker. Star wars Imperium och några Sagan om ringen-äventyr bland annat. Om du har några mer detaljerade vinkar om vad "det mesta i old-schoolväg funkar om jag inte redan har det" kan tänkas vara så kan det göra en eventuell affär enklare...
 
G

Guest

Guest
ML har PM.
Ram: tja... det är inte så lätt att komma på något mer än det jag listat, även om det säkert finns nåt jag missat. Jag har ju köpt, läst och sålt det mesta redan (skyll på Oldtimer - det var hans garagestädningar som drog ned mig i samlarträsket igen). Du kan väl lista vad du kan tänka dig att byta. Om det blir stor obalans åt något håll så kan vi alltid lösa mellanskillnaden med pengar. Pm eller posta här, vilket du föredrar.
 

Ram

Skev
Joined
11 May 2004
Messages
5,539
Location
Slätta
Hehe, jag förstår. Jag har också handlat en del av Oldtimer. Jag skickar ett PM med vad jag har så får vi se.
 

Ithaqua

Utsvulten Wendigo
Joined
22 Oct 2003
Messages
526
Location
Helvetet
Skickat PM, men om det skulle försvunnit i cyberdimman (som vissa saker har en tendes att göra här) så är jag främst intresserad av Thieves world.
 
G

Guest

Guest
Uppdaterad säljes/bytes-lista:

Elric - Chaosium
SÅLD Thieves World - Box, Chaosium SÅLD
Mutant -84 regelbok
Havets Vargar
Drakar och Demoner 1, regelbok i uselt skick (saknar klamrar och sidorna är tejpade i ryggen.)
SÅLD Greyhawk supplement I till Original D&D 12:th printing 1979 (originalet från TSR, ej nytrycket SÅLD
Hall of the Fire Giant King - TSR, äventyr till D&D
Mongoose Travller Pocket edition
Mongoose Travller Hardback
Mongoose Travller Dynasy
SÅLD Necromancer D&D D20 SÅLD
Arcane Codex Talislanta
 
G

Guest

Guest
Uppdaterad säljes/bytes-lista:

Dungeons & Dragons Basic 1981 paperback
Dungeons & Dragons Expert 1981 paperback
Hall of the Fire Giant King - TSR, äventyr till D&D
Dungeons Central Casting - Dungeongenerator
Elric - Chaosium
Arcane Codex Talislanta
Mutant -84 regelbok
Havets Vargar
Drakar och Demoner 1, regelbok i uselt skick (saknar klamrar och sidorna är tejpade i ryggen.)
SÅLD Thieves World - Box, Chaosium SÅLD
SÅLD Greyhawk supplement I till Original D&D 12:th printing 1979 (originalet från TSR, ej nytrycket SÅLD
SÅLD Mongoose Travller Pocket edition SÅLD
SÅLD Mongoose Travller Hardback SÅLD
SÅLD Mongoose Travller Dynasy SÅLD

SÅLD Necromancer D&D D20 SÅLD
 
Top