Nekromanti [Säljes] Eon IV, Ensamma vargen och lite mer

Mogger

Hipsteranka
Joined
12 Nov 2001
Messages
17,178
Location
Ereb Altor
Den där ovanan att hoppa på crowdfundings till spel jag aldrig kommer jag sannolikt inte lägga av med riktigt än, men en bonus är ju att jag säljer vidare grejerna efter ett tag!

Allt är i absolut nyskick!

Eon IV
  • Grundbok
  • Kartpaket
  • Rollformulär
  • Spelpaket
  • Äventyrarens handbok
  • Till och med den där lilla monsterbilden är kvar!
Pris: Ja, högstbjudande, men seriösa bud. Det här är diger lunta med prylar som aldrig kommer att tryckas igen. Säljs helst i paket, men kan tänka mig att dela upp.

More Than Human
Spelet om Morwhayle (massor av grejer - kartor, spelarhäften, tärningar...)
Ensamma vargen

Och så får ni betala frakten :)
 

.113

Swashbuckler
Joined
8 Feb 2012
Messages
2,660
Location
norrlänning
Spelet om morwhayle är ganska barnanpassat va? Har ingen aning vad det kan vara värt så känns lite svårt buda på det men hade varit kul få in ungarna i rollspel ;)
 

Mogger

Hipsteranka
Joined
12 Nov 2001
Messages
17,178
Location
Ereb Altor
.113;n162852 said:
Spelet om morwhayle är ganska barnanpassat va? Har ingen aning vad det kan vara värt så känns lite svårt buda på det men hade varit kul få in ungarna i rollspel ;)
Ja, det verkar fokusera på yngre. Jag har inte läst så mycket i det, men från vad jag kan se så är det lätt att komma igång och, ja, överlag ett spel för yngre :)

http://frialigan.se/produkt/spelet-om-morwhayle-forbestallning/

"Det är ett spel som gjort för den som spelat rollspel i sin ungdom och nu vill föra hobbyn vidare till sina barn." :)
 

.113

Swashbuckler
Joined
8 Feb 2012
Messages
2,660
Location
norrlänning
Hmm undrar vad frakten hamnar på.. Men kan väl bjuda iaf 150 kr till å börja med :)
 

Mogger

Hipsteranka
Joined
12 Nov 2001
Messages
17,178
Location
Ereb Altor
.113;n162880 said:
Hmm undrar vad frakten hamnar på.. Men kan väl bjuda iaf 150 kr till å börja med :)
Gissar att det får plats i ett sånt där grön vadderad påse med porto som posten har. De ligger kanske på 70kr?
 

.113

Swashbuckler
Joined
8 Feb 2012
Messages
2,660
Location
norrlänning
Ah jo inte så farligt då :) men ska ju upp till Skellefteå oxå ;) blir väl några frimärken kanske. Jag skickar inte så mycket brev inser jag för jag minns nästan inte ens hur man gjorde :p
 

Zeka

Veteran
Joined
15 Apr 2015
Messages
5
Eftersom jag missade crowdfundern av Eon IV och bara äger grundboken så är jag intresserad av det paketet.

Jag kan även tänka mig att köpa ditt ex av grundboken, för att köpa allt i ett paket (och för att dubbletter av böcker är jävligt behändigt när man spelar rollspel).

För att komma med ett rimligt bud så kollar jag på Crowdfunder-sidan, där jag ser att grundbok + spelpaket landade på 69€. Vore 600kr då ett rimligt bud?
 

Mogger

Hipsteranka
Joined
12 Nov 2001
Messages
17,178
Location
Ereb Altor
Zeka;n162906 said:
Eftersom jag missade crowdfundern av Eon IV och bara äger grundboken så är jag intresserad av det paketet.

Jag kan även tänka mig att köpa ditt ex av grundboken, för att köpa allt i ett paket (och för att dubbletter av böcker är jävligt behändigt när man spelar rollspel).

För att komma med ett rimligt bud så kollar jag på Crowdfunder-sidan, där jag ser att grundbok + spelpaket landade på 69€. Vore 600kr då ett rimligt bud?
Det låter absolut rimligt! Det är en ganska fet hög så det är möjligt att det behövs en större låda (vadderade kuvert kan vara för små), så frakten kan bli lite högre.
 

Zeka

Veteran
Joined
15 Apr 2015
Messages
5
Det är ingen fara för min del. Ska vi göra affär av saken eller vill du vänta på fler potentiella bud?
 

Mogger

Hipsteranka
Joined
12 Nov 2001
Messages
17,178
Location
Ereb Altor
Zeka;n162967 said:
Det är ingen fara för min del. Ska vi göra affär av saken eller vill du vänta på fler potentiella bud?
Nä, jag är inte ute efter att trissa upp priset, men skulle någon intressent dyka upp under helgen så får vi se var vi landar, men annars fixar vi det här på måndag.
 
Top