Nekromanti Säljes: DoD6 & DoDT samling säljes oanvänt

Lindberg

Veteran
Joined
11 Jul 2005
Messages
7
Location
Sundsvall
Detta är inget skämt utan en tragisk sanning. Köpt på mig bra med böcker och har aldrig använts. Har bara öppnat regelboken och den är i extremt bra skick. Det "knastrar" till och med i dem när man öppnar dem. Jag är 100% seriös!

Pris? Ingen aning! Ge mig ett bud (plus frakt) helst via mail (info@dannelito.com), sms (070 - 30 31 32 1), eller PM. Är det ett bra bud kommer jag sälja direkt. För bäst pris, köp allt! Bilder kan självklart fixas och mailas om det är ett måste. Pengar på mitt konto innan jag skickar böckerna som finns okuperade i Sundsvall.

Jag lade ut annonsen på riotminds.com och fick inge vidare bud där. Sakerna är i så fantastiskt bra skick så jag vill ha ut mer för böckerna. Är det så att man anser sig lurad på skicket (kommer inte hända) så är jag öppen för bytestätt där jag står för frakten tillbaka.

Följande böcker har jag till försäljning.

Regler
2st D&D: Rollspelet
1st D&D Expert Magi
1st D&D Expert Rollpersonen
1st Trudvargs Hjältar
1st Trudvargs stigar

Kampanj och Äventyr
1st Västermark
2st Eldsjäl
1st Galtevår
1st Vildhjärta
1st Snösaga

Världs-, Ras och Monsterböcker
1st Osthem
2st Jorges Bestiarium
1st Eld och sot
1st Mittland
1st Osthem

Spelmappar m.m.
1st D&D Exprt Spelarmapp
1st D&D Spelarmapp
1st D&D spelledarskärm
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Jag skulle kunna tänka mig att köpa några böcker (Västermark, Galtevår, Trudvangs hjältar och Eld och Sot), men då vill jag ha ett okej pris eftersom jag egentligen inte gillar Drakar och Demoner-prylar som är släppta efter typ, Jorges utan isåna fall bara för att jag är nyfiken.

Vad är Trudvangs stigar? Jag hittar ingen information om den på deras hemsida. Den låter hur som helst intressant också.
 

Dimfrost

Special Circumstances
Joined
29 Dec 2000
Messages
8,553
Location
Fallen Umber
Trudvangs hjältar och Trudvangs stigar är väl vad regelböckerna i Trudvang-boxen kallas.


/Dimfrost
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Aha. Jag måste ha blandat ihop med Trudvangs äventyrare. Då var jag inte lika intresserad längre. :gremgrin:
 
Top