Nekromanti [Säljes] Diverse svenska rollspel + Rackham

bladerunner_35

Warrior
Joined
21 Jul 2001
Messages
286
Location
Landskrona
Jag vill bli av med sakerna men är inte desperat så skambud undanbedes. Jag kan tänka mig att skiljas från de mesta, särskilt Eon-modulerna, för omkring en 50-lapp men undantag finns. Jag kan lämna grejerna i Landskrona med omnejd (Helsingborg, Lund och Malmö). Eventuell frakt står köparen för.

Bilder och mer detaljerad beskrivning fås mot önskemål.

Allmänna tips på var och hur jag bäst säljer dylika föremål tas tacksamt emot!

Rollspel diverse
Neotech 2 (använt, bindningen har lossnat på några ställen men alla sidor finns kvar)
Coriolis regelbok (bläddrat i men i fint skick, dock har snörena börjat fransa sig)
Tellus (omslag i använt skick, inlaga i mycket fint skick)

Mutant Undergångens Arvtagare (aldrig använt, som nytt)
Ghazalis Sista Färd (bläddrat i men aldrig använt, som nytt)

Eon
Allt är använt men i bra skick förutom diverse hörn på modulerna som tagit stryk från hyllan. En del böcker är inplastade.

Regler:
Version 2: Eon regelbok

Version 3: Eon Regelvolym 1 (Spelarens Bok) och Eon Regelvolym 2 (Spelledarens Bok) + låda och ett rollpersonsformulär


Moduler:
Riddaren
Tiraker
Jarla + karta över staden Jarla
Mundana + karta (väl använd men inplastad och därför i gott skick)
Legender & Hemligheter
Alver (den gamla)
Asharien & Soldarn + karta över Asharina halvön

Mystik & Magi
Thalamur
Dvärgar
Cirefalier
Vapenmästaren
Barbarer & Människofolk
Vandöda & Nekromanti
Religioner
Monster & Varelser

Diverse:
Spelledarskärm (till version 2 tror jag) + tabellhäfte


AT-43
Wraith Golgoth (2 st)
UNA soldiers (18 st)
Therians (16 st)
Regelbok + spelmatta

Fire Toad (2 st)

Confrontation 3rd edition rulebook (aldrig använt, som nytt förutom att mitt namn och e-post står på pärmens insida)

Överstruket = sålt
 

bladerunner_35

Warrior
Joined
21 Jul 2001
Messages
286
Location
Landskrona
Uppdatering eftersom tiden verkar gott ut för att ändra startinlägget. Eonmodulerna säljer som smör så vill du ha någon av de som är kvar fundera inte för länge.

Rollspel diverse
Neotech 2 (använt, bindningen har lossnat på några ställen men alla sidor finns kvar)
Coriolis regelbok (bläddrat i men i fint skick, dock har snörena börjat fransa sig)
Tellus (omslag i använt skick, inlaga i mycket fint skick)

Eon
Allt är använt men i bra skick förutom diverse hörn på modulerna som tagit stryk från hyllan. En del böcker är inplastade.

Regler:
Version 2: Eon regelbok

Moduler:
Riddaren
Jarla + karta över staden Jarla
Mundana + karta (väl använd men inplastad och därför i gott skick)
Legender & Hemligheter
Alver (den gamla)
Asharien & Soldarn + karta över Asharina halvön

Rackham
AT-43
Wraith Golgoth (2 st)
UNA soldiers (18 st)
Therians (16 st)
Regelbok + spelmatta

Confrontation
Confrontation 3rd edition rulebook (aldrig använt, som nytt förutom att mitt namn och e-post står på pärmens insida)

Hybrid
 

bladerunner_35

Warrior
Joined
21 Jul 2001
Messages
286
Location
Landskrona
Jag kan lämna grejerna i Landskrona med omnejd (Helsingborg, Lund och Malmö). Eventuell frakt står köparen för. Bilder och mer detaljerad beskrivning fås mot önskemål.

Vid betalning Jag föredrar direktinsättning på mitt bankkonto men tar även Paypal men då får köparen stå för Paypals avgift (omkring 10 - 15 kr).

Rollspel diverse
Neotech 2 50 kr (använt, bindningen har lossnat på några ställen men alla sidor finns kvar)
Coriolis regelbok 100 kr (bläddrat i men i fint skick, dock har snörena börjat fransa sig)
Tellus 50 kr (omslag i använt skick, inlaga i mycket fint skick)

Eon
Allt är använt men i bra skick förutom diverse hörn på modulerna som tagit stryk från hyllan. En del böcker är inplastade.

Regler:
Version 2: Eon regelbok 50 kr

Moduler:
Riddaren 50 kr
Mundana + karta 50 kr (väl använd men inplastad och därför i gott skick)
Legender & Hemligheter 50 kr
Asharien & Soldarn + karta över Asharina halvön 50 kr

Rackham
Confrontation
Confrontation 3rd edition rulebook (aldrig använt, som nytt förutom att mitt namn och e-post står på pärmens insida) 50 kr

Hybrid 250 kr (brädspelet är som nytt, figurerna är limmade och grundmålade i vitt eller svart, en fot på en figur har gått av, bilder skickas vid intresse)

Diverse Dirzfigurer:


Några ex av Cry Havoc säljes billigt.

Warzone (figurerna från boxen, några är grundsprayade och några är målade men de allra flesta sitter fortfarande kvar på "gjutformen") cirka 80 figurer 50 kr:

OBS: random bild från internet, inte mina figurer (bild skickas vid intresse)

En himla massa gamla White Dwarf säljers billigt.

En målad och konverterad Death Guard armé säljes dyrt.

Diverse Imperial Guardsmen, en Le Man Russ, en Basilisk och Sentinels. Allt målat. Säljes billigt
 
Top