Nekromanti Säljes: Diverse Eon III

Stövelkatten

Mästerkatt
Joined
13 May 2005
Messages
802
Location
STHLMKRTLLSTHLMKRTLLSTHLMKRTLLSTHLMKRTLLSTHLM!!!!!
Vid senaste flytten insåg jag att jag har på tok för mycket böcker. Kommer därför under en tid framöver sälja av en del, och skänka bort en del. Först ut är mina eonböcker. Vi har hade trevligt ihop under tonåren men det är nog faktiskt så att den här romansen får anses avslutad. Vi var inte rätt för varandra och jag har fått inse att jag nog dras till äldre rollspel, alternativt rollspel som försöker vara som de äldre. Jag önskar emellertid eon all lycka på färden och hoppas att du ska finna någon som kan älska dig likaledes reciprokt.

Länk till min Traderasida där alla annonser finns:
http://www.tradera.com/profile/items/585206/b4cchus
 

Kraetyz

Warrior
Joined
13 Feb 2014
Messages
352
Grand Luxe är Eon 2, va? Vad innehåller den som Eon 2 Deluxe (den feta blå hårdpärm-boken) inte gör?
 

Ymir

Liten kantbaron
Joined
18 May 2000
Messages
11,198
Location
Malmö/Lund Metropolitan Axis
Kraetyz;n148279 said:
Grand Luxe är Eon 2, va? Vad innehåller den som Eon 2 Deluxe (den feta blå hårdpärm-boken) inte gör?
Geografica Mundana, bland annat. Men Eon Grand Luxe är verkligen något alldeles extra, då det antagligen är den mest dekadenta rollspelsbok som nånsin tryckts i Sverige.
 

Kraetyz

Warrior
Joined
13 Feb 2014
Messages
352
Ymir;n148284 said:
Geografica Mundana, bland annat. Men Eon Grand Luxe är verkligen något alldeles extra, då det antagligen är den mest dekadenta rollspelsbok som nånsin tryckts i Sverige.
Värre än Xinuupplagan till Eon 4? Det var som fan. Då är det nästan att man vill lägga bud på den bara för att. Får fundera lite. Fjärran Riken har jag ju redan.
 

Ymir

Liten kantbaron
Joined
18 May 2000
Messages
11,198
Location
Malmö/Lund Metropolitan Axis
Kraetyz;n148661 said:
Värre än Xinuupplagan till Eon 4? Det var som fan. Då är det nästan att man vill lägga bud på den bara för att. Får fundera lite. Fjärran Riken har jag ju redan.
Nej okej Xinuupplagan är ju helt unik. Men Eon Grand Luxe Grande Tortilla slår allt annat.
 

grolin

Veteran
Joined
18 Mar 2014
Messages
37
Jag har faktiskt en värre... :cool:
EON Deluxe första versionen MEN i mjukpärm!
Denna såldes endast som hårdpärm i butikerna.
Detta exemplar är ett av totalt åtta exemplar som trycktes i mjukpärm.
Det var feltryck från tryckeriet och dessa åtta var en provtryckning som egentligen skulle varit hårdpärm.
Felet upptäcktes i tid av Neogames innan fler hann tryckas.

Någon intresserad av denna? :)
Bilder kan skickas vid intresse.
Kartan finns med.
 
Top