Nekromanti Säljes: Delta Green Eyes Only

PAX

Jordisk Äventyrare
Joined
16 May 2000
Messages
3,107
Location
Tindalos
Exemplar av nya Delta Green Eyes Only säljes för 500:-. Eventuell fraktkostnad tillkommer..
 

Joker

Veteran
Joined
30 Dec 2002
Messages
79
Location
Malmö
Det finns tre stycken supplement, Eyes Only 1, 2 och 3, plus att det finns en samlingsutgåva med alla tre supplementen i ett. Om det är den sistnämnda så är jag intresserad!
 

PAX

Jordisk Äventyrare
Joined
16 May 2000
Messages
3,107
Location
Tindalos
Exemplar finns kvar...

Jag har ett par exemplar kvar av boken om fler är intresserade. Detta är den nyutgivna samlingsvolymen...
 

Sanjuro

Warrior
Joined
12 Mar 2003
Messages
298
Location
Luleå
Den är inte jättetunn, den är ungefär 200 sidor (minns inte exakt sidantal och jag orkar inte gå till hyllan och kolla). Den är DYR för att det är en av de mest efterlängtade nytryckningarna i hela linjen och vissa mer skrupelfria individer köpte fler än ett exemplar av den extremt begränsade upplagan (1000 ex) i syfte att sälja dem dyrt senare.

Notera att jag inte påstår att någon som läser eller bevistar detta forum skulle ha gjort så - så låga människor tror jag inte håller till på ett sånt här trevligt och öppenhjärtigt forum.
 

Dimfrost

Special Circumstances
Joined
29 Dec 2000
Messages
8,561
Location
Fallen Umber
Jaha, jag hade inte fattat att det rörde sig om en så begränsad upplaga. Det förklarar ju saken. :gremgrin:


/Dimfrost
 

PAX

Jordisk Äventyrare
Joined
16 May 2000
Messages
3,107
Location
Tindalos
Ett exemplar kvar...

Jag har ett exemplar kvar av Delta Green Eyes Only om någon fortfarande är intresserad.
 
Top