Nekromanti Säljes: Cyberpunk, MC & wh40k samt äventyrsböcker!

Veqtor

Veteran
Joined
19 Aug 2010
Messages
9
Location
Malmö
Hej, hade en liknande annons ute förut, vissa som ville köpa föll då bort tyvärr för jag skulle flytta och affärerna han inte gå igenom. Ber om ursäkt för detta, nu får vissa dock en ny chans, är i en liknande sits, måste bli av med så mycket som möjligt, inför en flytt (kubik kostar) så följande finns att köpa på plats i Malmö:

Cyberpunk:
Grundbok 100 kr
Grimms Cybertales 50 kr
Guide to the Net 50 kr
Cyber Generation 50 kr
Alltihopa: 200 kr


Mutant Chronicles:
Grundbok 10 kr (extremt dåligt skick, håller på att falla sönder!)
Algeroth - Krigets Apostel 50 kr
Cybertronic 50 kr
Alltihop 100 kr

WH40k:
Warhammer 40k regelbok ny 100 kr
Warhammer 40k regelböcker äldre 2 av 3 (tror jag) 25 kr
Warhammer 40k eldar 50 kr
Alltihop 150 kr

D&D Äventyrsböcker:
Den magiska stenen 20 kr
Människoätarnas Rike 20 kr
Trollkarlens Skärseld 20 kr
Den Gyllene Draken 20 kr
Allt: 50 kr

:t4: Mutant R*Y*M*D Bok 2 Kampanj 50 kr :t4:

Försäljning sker alltså personligen i Malmö, eller skickas men då måste jag räkna ut frakt, är nog lättast face-to-face.
 

Galten

Veteran
Joined
10 Feb 2013
Messages
125
Location
Stockholm
Tjena,

Jag tar gärna Cybertronic.
Edit: När jag tänker efter så tar jag hela MC-paketet.

// G
 

Shiba

Veteran
Joined
1 Aug 2013
Messages
43
Tar gärna dina DoD böcker och 40k böcker. Har du bilder på böckerna?
 

Veqtor

Veteran
Joined
19 Aug 2010
Messages
9
Location
Malmö
Här är några bilder:



Någon som har förslag på fraktmetod? Känns som om posten är väldigt dyrt! (med tanke på vikt) Hur anser ni att sådana här saker lämpligen förpackas?
 

Attachments

Veqtor

Veteran
Joined
19 Aug 2010
Messages
9
Location
Malmö
Jag kommer prioritera den som har möjlighet att hämta upp dem personligen i Malmö, om det finns någon sådan?
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,613
Location
Rissne
Jag är intresserad av Cyberpunkpaketet. Har gått och funderat på Wilpers megastora Cyberpunkhög ett tag men det verkar inte bli av. Din hög var mer normalstor.

Jag brukar skicka saker via Schenker eller DHL eller liknande när det blir större än ett "skrymmande brev" på posten. De brukar ha ganska enhetliga och lättberäknade kostnader. Plus att man kan hämta lagom stora lådor hos ombud.

Hursomhelst är jag tyvärr bosatt i Nynäshamn, så jag förstår om du prioriterar någon mer lokalt boende om du hittar en annan köpare. Annars får du gärna höra av dig med en slutsumma för cyberpunkpaket + frakt.
 

Veqtor

Veteran
Joined
19 Aug 2010
Messages
9
Location
Malmö
Jag bor nu i Stockholm, böckerna fick följa med i flytten. Eftersom det hela inte är akut längre så får jag be om, "icke-skambud" o sådant, från Stockholmsboende. Känns inte så bra att skicka t.ex den ganska sköra och skadade MC grundboken.
 
Top