Nekromanti Sälj: Call of Cthulhu 20.th Ann. Micatonic Lib ed.

Widde

Warrior
Joined
9 Jun 2000
Messages
231
Location
Uppsala
Till CoCs 20 årsjubileum gav Chaosium ut en jubileumsutgåva av regelboken.
Dessutom släpptes en mindre upplaga -- 300 exemplar -- numrerade och signerade.
Läs om den här:
http://www.yog-sothoth.com/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=19
Ett tjugotal av dessa hamnade i Sverige; två av dom hos mig.
Jag funderar nu på att sälja den ena. Det är förmodligen nummer 184 eller 186, jag vet inte säkert eftersom den inte är uppackad än. Mitt uppackade exemplar är nr. 185.
Exemplaret som är till salu är alltså fortfarande inslaget i det grönbruna omslagspappret, omknuten med snöre och förseglat med två små självhäftande elder signs.

Ett likaledes oöppnat exemplar gick på eBay tidigare i år för 455$ + frakt

Jag släpper mitt ex för 3000:- (frakt inom EU ingår)

Det kan tyckas dyrt. Kanske det, men jag funderar som sagt bara på att sälja och 3000 pix är gränsen för var funderingarna går över i verklighet. Det är alltså inte prutbart.

Så länge annonsen finns kvar så är dyrgripen osåld. Eller i alla fall fortfarande till salu -- jag kanske ändrar mig.

-- W
 

Widde

Warrior
Joined
9 Jun 2000
Messages
231
Location
Uppsala
Re: Woah! Stenfett! [ANT]

Hehe.
Det kommer nog inte att vara nån rusning direkt, men det började bli dags att tunna ut samlingarna.

http://www.futhark.se/glindex.html

Det mesta är till salu för rätt pris. Stålar är bättre än spel man inte använder, och ofta inte ens har något nostalgiskt förhållande till.

spelhamster --> W
 

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Joined
19 May 2000
Messages
7,921
Location
Nordnordost
Re: Woah! Stenfett! [ANT]

Jag är intresserad av Sun & Storm. Och kanske Alma Mater, Flashing Blades och Pandemonium, bereoende på hur många pengar du vill ha för dem.
 

Widde

Warrior
Joined
9 Jun 2000
Messages
231
Location
Uppsala
Re: Woah! Stenfett! [ANT]

Sun & Storm 50:-
Alma Mater 200:-

Flashing Blades och Pandemonium vill jag nog behålla.

-- W
 

Alex C Eriks

Veteran
Joined
29 Jan 2004
Messages
4
Location
Visby
Re: Woah! Stenfett! [ANT]

Hej!
Jag tittade just in på din hemsida över dina spel och undrar om du är intresserad av att sälja Castle Falkenstein (+ moduler)?

Förutom det spelet är jag även intresserad av en del av dina äldre CoC moduler, tex The Asylum, och en del Runequest, tex de olika trollmodulerna.

Jag tittar in här ett par gånger i veckan, annars går det bra att skicka ett personligt meddelande om du föredrar det.

:gremsmile: / Alex
 
Top