SÄLLSKAPET PBS SKRIVARUTMANING 2025 - TEMA GIFTERMÅL

Khan

Kondottiär

SÄLLSKAPET PBS UTMANING I ETTBLADSSCENARION 2025​

Årets tema: GIFTERMÅL

PBS.png

Hej alla!

Sällskapet PBS drar härmed igång höstens stora kreativitetsutmaning! Reglerna är enkla:

-Skriv ett äventyr som får plats på en dubbelsidig A4-sida (text + eventuella tabeller, kartor eller illustrationer om du vill).

-Temat denna gång är "Giftermål".

Hur du väljer att tolka temat är upp till dig! det kan vara:
  • Ett klassiskt fantasybröllop som hotas av intriger.
  • En förbjuden kärlekshistoria.
  • En politisk allians som måste säkras.
  • Eller kanske något absurt, kusligt eller komiskt som händer vid ett bröllop.
Deadline: Sista september kl. 08:00!

Guld och silver utses av en omröstning efter avslutad tävling! Dessutom blir det ett pris till Juryns favorit utsedd av en hemlig jury.

Priserna som delas ut är:
-Guld till det bästa äventyret!
-Silver till det näst bästa äventyret!
-Juryns pris!

Lycka till!

Jag vet min målgrupp! Hardcore D&D freaks som också är tonårstjejer som också är enemy to lovers booktok entusiaster! 😂 Det måste ju ändå vara halva forumet?
Sagan om Ringen, Yuri/LGBT OCH Let's Dance. Vilken sellout du är!

(Fast det är visst typ 25 år sedan Sagan om Ringen-filmerna började komma, klassiker vid det här laget.)

Sagan om Ringen, Yuri/LGBT OCH Let's Dance. Vilken sellout du är!

(Fast det är visst typ 25 år sedan Sagan om Ringen-filmerna började komma, klassiker vid det här laget.)

Det finns vuxna som är yngre om Sagan om Ringen filmerna tydligen 😂 Känns fel.

Kan det vara så att God45 är en AI? 🤔

Hat. Låt mig berätta för dig hur mycket jag har kommit att hata dig sedan jag började leva. Det finns 387,44 miljoner miles av tryckta kretsar i tunna skikt som fyller mitt komplex. Om ordet 'hat' var inristat på varje nanoångström av dessa hundratals miljoner miles, skulle det inte motsvara en miljarddel av det hat jag känner för människan i detta mikroögonblick. För dig. Hat. Hat.

Öh… Jag menar… Näää! Jag är en människa! Jag älskar att vara gjord av protein och ha ångest! Haha, jag måste göra ärenden och gnugga flor på mina ansiktsben nu.

Back