Nekromanti Rymdhamster är ny kontaktman!

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Hej!

Från och med nu är Rymdhamster Föreningen WRNU's nya kontaktman, han har tagit över efter mig. Det kommer antagligen ta ett tag innan han körts över och fått fnurr på nödvändig info, länkar och allt det som han kommer behöva för detta, men vi jobbar på det tillsammans och försöker göra övergången så smidig och bra som möjligt.

Nåväl, jag är naturligtvis fortfarande tillgänglig tills bollen helt och fullt rullar på Rymdis planhalva, men det kan vara bra att offentligöra, inte minst förklara varför han numera är moderator – han är det för att kunna sköta föreningsforumet fullt ut.

Glhf, Rymdhamster! :birthday: :gremdrink:
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,959
Location
Ludvika
Det här kommer ta lååååååång tid att vänja sig vid =) Mest av allt att kontrollpanelen fått en till knapp :gremlaugh:
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,612
Location
Rissne
Rymdhamster said:
Det här kommer ta lååååååång tid att vänja sig vid =) Mest av allt att kontrollpanelen fått en till knapp :gremlaugh:
Jag lider med dig! Jag vet inte om jag skulle fixa om Bevakningslistor-knappen flyttades =)
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,491
Rymdhamster verkar engagerad i föreningen och dess framtida utveckling, så det är säkert ett bra val!

Vad fyller kontaktpersonen för funktion mer än att vara mod på forumet? Är han vår kontaktperson med Sverok?
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,959
Location
Ludvika
Typ så som jag har förstått det. Jag kommer att posta nyheter från sverok och sånt. Har ni några frågor om Sverok och inte hittar svaren själv är det nog mig man ska fråga också tror jag =)
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Vimes said:
Vad fyller kontaktpersonen för funktion mer än att vara mod på forumet? Är han vår kontaktperson med Sverok?
Precis! Han är alltså föreningens kontaktman; personen som officiellt ansvarar för information/kontakt från och till Sverok, medlemslistor, eBas osv.
 
Top