Varulv Rymd-Bettan och Mårten: Total Mårtenkallelse - R3

Jag räknar med att jag eller @Brynolf kommer bli mördade i natt, så kanske ska fundera ut någon sorts testamente tills ikväll.

Allra minst vill jag påminna alla om att läsa tillbaka tidigare rundor när ni gräver. Mer än en gång har jag varit något på spåren, som försvunnit när något annat hänt och sen har jag glömt bort att följa upp. Det är lätt hänt att en färgas av diskussionen som råder just nu, men i tidigare rundor var det andra diskussioner och de kan säkert fortfarande vara relevanta.

Röst: @fjodorsenuba

Tycker grävet runt förmågan är det bästa vi har att gå på nu när vi fick ut Sidd på siandet. Andra ulven är sannolikt Mr J eller BM. Basse hade inte förvånat mig heller, han har inte stuckit ut mycket än så länge. Octa, Anthrox och Brynolf hyfsat gröna på bybolikt spel av varierande kvalitet 😄

Både BM och Fjodde ligger med röst på basse, så rimligtvis kan inte basse vara ulv tillsammans med någon av dem.

R1 var bästa sättet att sätta en måltavla på mig att inte göra nått och leka dum. Jag är inte bäst på honungsfällor.

Jag tipsar om följande... kolla vilka som inte ville rösta ut mig i R1.

De borde ju vara ulvarna eftersom de visste att jag inte var ulv.

Jag tipsar också om att ni bör fundera på nästa mål med för jag kommer inte orka sprattla. Jag kommer säga det fula ordet om jag har mest röster när jag kommer hem från jobbet runt 18.

Så börja leta era 2 ulvar nu.

Kom ihåg en bybo ljuger inte.

Kan folk hänvisa mig till de poster som gjort basse sus. Vill gräva mer på han

Kan folk hänvisa mig till de poster som gjort basse sus. Vill gräva mer på han
Det är aldrig specifika poster med Basse, det är bara hans generella aura.

Back