Varulv Rymd-Bettan och Mårten: Total Mårtenkallelse - R3

Anmälda:
  1. @Anthrox
  2. @Basenanji
  3. @StradhLestat
  4. @Vimes
  5. @Sidd
  6. @Sysp
  7. @Christina
  8. @Brynolf
  9. @fjodorsenuba
  10. @Big Mama
  11. @Mr. J
  12. @BiobunkerVII
  13. @Octagonal
Anthrox
Basse
Sysp
Brynolf
Fjodde
BM
MrJ
Octa
6-2 eller 5-3 borde det vara då. Tar vi ut de tre och det fortfarande finns en ulv kvar så vetefan. Men det ser väl ut som att we got the time oavsett?

Du menar att det var en genomtänkt ulvplan att "råka" hänga Basse? Varför just Basse i så fall? Och varför misslyckades det?
Bättre förklaring på att hon la en ensam röst utanför en rödsiad spelare? Jag fattar som sagt inte varför det misslyckades, men BM var en av de grönaste spelarna nyss så om hon är ulv hade hon ju grönkapital att slösa. Så de satsade väl på att det skulle funka och vi inte skulle misstänka BM för att hln hade grönhet i bagaget.

Men det är MrJ och Fjodde eller BM som är ulvarna va?
MrJ - Jag läser också mitt roll-PM ibland. Men klart mindre ofta än vad man läser en ulv-chatt. Så MrJ är en god hängningskandidat idag.

Fjodde kan jag absolut hänga, hans roll känns som den mest sannolikt ihopljugna.

BM tyckte jag var rätt grön, men visst. Det ser ju rätt illa ut att rösta lite off när Sidd gör en sån där grej. Åas, när låg BM i ett riktigt drev senast? Hellre MrJ eller Fjodde tycker jag.

4 ulvar med ett ensamt nattmord, känns det rimligt? I så fall är det 5-3 nu, med ett par hyfsat röda kandidater.

MrJ - Jag läser också mitt roll-PM ibland. Men klart mindre ofta än vad man läser en ulv-chatt. Så MrJ är en god hängningskandidat idag.

Fjodde kan jag absolut hänga, hans roll känns som den mest sannolikt ihopljugna.

BM tyckte jag var rätt grön, men visst. Det ser ju rätt illa ut att rösta lite off när Sidd gör en sån där grej. Åas, när låg BM i ett riktigt drev senast? Hellre MrJ eller Fjodde tycker jag.
Tycker ju att en ulv-BM som var inblandad i det där movet har ju i princip redan lyckats. Okej, de failade att få ut Basse, men du tvekar ju direkt på att det var ett ulvplay liksom.

Bättre förklaring på att hon la en ensam röst utanför en rödsiad spelare? Jag fattar som sagt inte varför det misslyckades, men BM var en av de grönaste spelarna nyss så om hon är ulv hade hon ju grönkapital att slösa. Så de satsade väl på att det skulle funka och vi inte skulle misstänka BM för att hln hade grönhet i bagaget.
Det hade ju faktiskt varit en riktigt snygg ulvmanöver om det hade lyckats.

Godafton. Jag har inte hunnit spela idag eller kväll (som förannonserat) och imorgon jobbar jag hela dagen.

Förlåt en oinsatt fråga: var Sidd en ulv som just åkte ut?

Anledning till att jag röstade på Basse var att jag hann läsa hans inlägg på sida 4 att han är Konduktören och att alla tycker han är mysig eller nåt sånt. Enligt AI-slagning är Konduktören parasit.

Dessutom är det väl fastslaget att finns det bara positiva konnotationer av en karaktär så är det en parasit eftersom alla riktiga Andersson avger negativa känslor hos andra.

Vad gör er så säkra på att Basse är god?

Tycker ju att en ulv-BM som var inblandad i det där movet har ju i princip redan lyckats. Okej, de failade att få ut Basse, men du tvekar ju direkt på att det var ett ulvplay liksom.
Jag tycker det är rätt vanligt att BM röstar utanför dreven. Sen vet vi inte om hon hann se att Christina siade Sidd. Hon skrev att hon inte hann läsa ikapp i inlägget där hon röstade på Basse iaf. Men visst, är hon ulv så är det klart hon gör så. Det hade ju annars varit en smoking gun om hon reagerat på siandet och ÄNDÅ röstade på Basse.

Anledning till att jag röstade på Basse var att jag hann läsa hans inlägg på sida 4 att han är Konduktören och att alla tycker han är mysig eller nåt sånt. Enligt AI-slagning är Konduktören parasit.
Va? Konduktören är inte ens med i avsnittet. Vad är det för AI du använder? Sidd GPT?

Jag har läst det 3 gånger

Jag tycker det är rätt vanligt att BM röstar utanför dreven. Sen vet vi inte om hon hann se att Christina siade Sidd. Hon skrev att hon inte hann läsa ikapp i inlägget där hon röstade på Basse iaf. Men visst, är hon ulv så är det klart hon gör så. Det hade ju annars varit en smoking gun om hon reagerat på siandet och ÄNDÅ röstade på Basse.
Ja, det är lite för bekvämt för min smak

Vi kan ju också avskriva teorin om att "karaktären pratar inte svenska" skulle vara ett skydd mot raptorisering. Det är väl helt enkelt okej att skriva det på engelska, och det var därför jag inte åkte ut.

Jag har läst det 3 gånger
Visst. Men det är såklart så att det är MER sannolikt att du blir sedd i PM-lådan om du är ulvchattare än om du läser ditt PM tre gånger.

Klart att Octa KAN ha haft sån flax att han såg dig just en av de tre gångerna, men mindre troligt än alternativet.

Jag tycker vi tar och avskriver de här lyckliga sammanträffandena som ulvmoves och hänger mrj och bm. Jag litar på okkam.

Ang MrJ har vi visserligen bara Octas ord på det, men honom litar vi väl på nuförtiden, har jag hört.

Röst: @Mr. J

@Sysp All I want for christmas är att du ska gå igenom Anths och Octas historik och se om de verkar dra oss i näsan helt här. Det är du skyldig byn för att du sjöng falsett på höga tenortonen i "En vänlig grönska".

Visst. Men det är såklart så att det är MER sannolikt att du blir sedd i PM-lådan om du är ulvchattare än om du läser ditt PM tre gånger.

Klart att Octa KAN ha haft sån flax att han såg dig just en av de tre gångerna, men mindre troligt än alternativet.
Aldrig gillat statistik och sannolikhet.

Ehm, jajuste Sidd försvann så då hängde vi någon annan? Eller nej? Ingen hängdes? Christina mördades och Vimes+Sidd copyright-dog?

Varför hängdes ingen?
Teori:
Bb7 tog det en halvtimme ish för innan han försvann. Han postade efter den förbjudna frasen.
Vimes tog det en halvtimme ish för innan han försvann. Han postade efter den förbjudna frasen.
Sidd skrev raptor me scotty någon minut innan stängningsdags.

Om impe inte hinner skicka ett ajabaja cease and desist-PM så räknas spelaren som fortfarande i spel tills han gjort det. Alltså var Sidd kvar i spel när rundan tog slut och ipso facto alakazam röstades han ut. Sen skrevs han ur manus under natten medan impe skruvade på pinaler. Alltås kunde ingen annan än sidd röstas ut i avsaknad av ett röstmål.
Så nästa ulv kan ju köra raptorgrejen en halvtimme innan rundans slut nästa gång så kommer ni lyckas!

Back