Varulv Rymd-Bettan och Mårten: Total Mårtenkallelse - R2

BM, var god och berätta allt om ditt PM. Vi behöver få en bild av hur fan det här spelet funkar
SL skriver i mitt PM: beklagar, du är Erik Andersson. Vet inte varför beklagar.

Det står även att jag kan bli siad som parasit pga att Erik är förvirrad.

SL skriver i mitt PM: beklagar, du är Erik Andersson. Vet inte varför beklagar.

Det står även att jag kan bli siad som parasit pga att Erik är förvirrad.

Jerry är seriens driftkucku, i avsnittet tror han att han är en parasit.

Jag är BBQ-Samuraj (Hamurai i avsnittet alltså). Jag tillhör familjen Andersson (trots att karaktären alltså är en parasit i avsnittet). Jag kan grilla som ingen annan (min förmåga). In-game pratar jag bara japanska, men jag får skriva på svenska i tråden.

Det är så knäppt att det är flera som är parasiter från serien, men ändå bybor? (om jag fattar rätt)

Verkar rimligt att outa PM (ja, inte citera då) för vi behöver mer info att gå på. Det kommer dock innebära att Mårten måste outa eller ljuga? Vi är ok med det?

Nu har jag ju redan outat tidigare att jag inte är Mårten så det är ju bara att köra men vi ger Mårten mycket begränsad yta att gömma sig på tycker jag.

Jag är alltså Herr Pruttbajsbyxa (Mr Poopybutthole) och tillhör familjen Andersson. Min vänlighet tycks obegränsad. Ibland ligger jag vaken om nätterna och oroar mig över Omvänd giraff som är typ psykopat.

Det sista är den negativa känslan om en karaktär (inte spelare) jag pekade på i R1 som fick mig att misstänka att vi hade ”minnen” eller liknande lite sol i serien. Nu verkar många av er inte ha något sådant eller har ni utelämnat grejer från PM? Jag försökte formulera om lite för att inte åka på citering av PM.

Så här ser mitt PM ut ungefär:

Välkomsttext om att jag är välkommen till spelet

Jag är Konduktören och hör till familjen Andersson.

Jsg har en förmåga som alltid har en lugnande effekt på familjen. Mysigt skratt och goa mustascher. Tillsammsns ska vi klara äventyret.

…mitt PM har alltså en förmåga, men inte tydligt spelrelaterad. Däremot verkar den handla om hur familjen mår.

Sömn-Göran, tillgör familjen Andersson, "sover" runda 1 och kan inte bli utröstad då (tack för den @Impetigo xD )

Sett det mesta R&M men har för tusan ingen aning om vad som händer i detta spel.
Minns inte min motsvarighet i serien men det var ju typ hur länge sen som helst jag såg den.

Jag har simmat, nu jobba och sedan restaurang ikväll. Kämpa byyyn!!!

Back