Brynolf
Ständigt DTF
Ja VEM är Kusin Niklas? Det har jag frågat dig sen du outade. Är han med i ditt PM? Är det han som har rännskita på Radisson Blu?Men vem är Kusin Niklas i serien egentligen?
Ja VEM är Kusin Niklas? Det har jag frågat dig sen du outade. Är han med i ditt PM? Är det han som har rännskita på Radisson Blu?Men vem är Kusin Niklas i serien egentligen?
Hinner inte läsa ikapp men ser detta.Jag är Konduktören och hör till familjen Andersson.
Jsg har en förmåga som alltid har en lugnande effekt på familjen. Mysigt skratt och goa mustascher. Tillsammsns ska vi klara äventyret.
haha, du kan ju inte rösta på Basse när jag äntligen hittat att han faktiskt är med i serien
Har ingen aning om vem Kusin Niklas är men tydligen så har vi bara bra semesterplaner ihop. Vad har du om Radisson Blu?Ja VEM är Kusin Niklas? Det har jag frågat dig sen du outade. Är han med i ditt PM? Är det han som har rännskita på Radisson Blu?
Det var ju du som började prata om kusin Niklas:Har ingen aning om vem Kusin Niklas är men tydligen så har vi bara bra semesterplaner ihop. Vad har du om Radisson Blu?
Är det nån av er andra som har info om semesterplaner?
Ä va fasen vi behöver verkligen lägga korten på bordet.
Mitt är typ:
Jag är Lennart Andersson. Kusin Niklas? Nää, vi har bara bra semesterplaner faktiskt. Diarré på ett hotellrum i den dåliga änden av landet klarar vi oss utan en gång till även fast den där sköna liraren i baren hade en märklig förmåga att stöka till det.
Jag tolkar det som att jag tillhör familjen å tänker att resten är fluff. Initialt så tänkte jag först att det sista om förmåga pekar på att det finns nån förmåga av nåt slag i spel. Verkar dock rörigt tveksamt å det kanske bara är Impe-brus
Det jag utgår ifrån är vad som står i mitt PMDet var ju du som började prata om kusin Niklas:
Även där pratar du om semesterplaner. Är det bara du som rollspelar, Sidd, eller har du några minnen av kusin Niklas?
Och enligt Christina så är du ju en helt annan kusin i själva verket.
Som synes lägger röde Sidd sin första röst på Vimes, i ett klassiskt Siddrag av att vilja distansera sig från en ulvpolare.Har nu kollat igenom mina google-sökningar och chatGPTsökningar och hittar inget om detta så jag vet inte vart jag snappade upp den formuleringen.
Antingen så vet du nåt om det här som inte jag fattar eller så gör du nu en redigt kacklande höna av en fjäder här!
Röst: @Vimes
Kackla vidare för annars så vill jag gärna se färg på dig nu!
Jag kan dra ett gräv på Fjodde, så kan @fjodorsenuba dra ett gräv på migSå Sidd har ljugit om sin roll. Har fler gjort det?
Av alla karaktärer som Impe nämnt i anmälningstråd och i spel, är det bara SnurrigaKissekatten och SpöketIBurken som inte claimats.
Och omvänt, de enda claimade karaktärer som Impe INTE har nämnt är Sömn-Göran och Snöboll.
Sen har iofs ingen av Anderssonnarna nämnts heller. Men vi är ju Anderssonnare och räknas rimligtvis mot de SJU, oavsett om vi är goda eller onda.
Så om vi tror att någon mer ljugit så ligger Fjodde och Anth högst upp på listan.
Men om Octa är snel talar han ju sanning om Voldemort. Och det vet förstås Vimes. Varför skulle han åkalla Voldemort när han vet att han dör av det? Njä, jag kan nog köpa att Octa grönas av att Sidd röstade på honom, men jag ser inte hur Vimes rödas av det här.Sidd landar sen i röst på Octa mot slutet av rundan och det ser ju ut som att Octa ska åka ut, så det är ju rätt safe att utgå från att Sidd och Octa inte kan vara ulvar tillsammans.
Därav klargör jag nu, en gång för alla, att @Octagonal är en bybo!
Den som lever får se helt enkelt. Först och främst vill jag ju se att Vimes faktiskt är ute ur spel pga det han gjorde. Är han kvar i spel till nästa runda finns det väl högar att gräva i.Men om Octa är snel talar han ju sanning om Voldemort. Och det vet förstås Vimes. Varför skulle han åkalla Voldemort när han vet att han dör av det? Njä, jag kan nog köpa att Octa grönas av att Sidd röstade på honom, men jag ser inte hur Vimes rödas av det här.
Den gör inget. Inte som jag läkan läsa ut i alla fall, mer än att konduktören sprider mysiga vibbar omkring sig.@Basenanji vad gör din förmåga? Fattar inte din text