Rutland Warhammer 40K - Space Lords

Dödspatrull mot votann, rymden är stor så det är bäst att mer en en patrull försöker hålla ett öga på dem.
Dödspatrull Banderryck
Furir Rainer LV.3
Kimmo LV. 2
Janne LV. 2
Timo LV.2
(Psyker) Ari LV.5

1. Krig! 500 Space marines till Satrap Secundus

Vi, Angels Aerarius ska förvandla dessa "Demiurge" och deras "högteknologiska skepp" (Pah!) till vrak! Sedan kan Adeptus Mechanicus studera deras svagheter i lugn och ro medans Xenos kroppar virvlar i en lustig dans i omloppsbana, en tribut till kejsaren och vår hängivenhet!

De döms också till att betala 100 Skatter i skadestånd till Pale Specters för att ha använt vapen felaktigt framför dem. (Inkvisitionen tänker inte flytta pengarna åt er dock, Pale Specters är själva ansvariga för att driva in pengarna om de inte får dem prompt).
Okej okej jag skickar väl de där bötespengarna. Men det vore ju tråkigt om pengarna kommer bort på vägen, så jag skickar med en eskort.

Octagrammic Brotherhood skickar 525 soldater på inbördeskrig mot Pale Specters

1: Skickar 500 Storm Reavers till Satrap Secundus och 395 till Woolian klustret
3: Skickar även min dödspatrull för att undersöka Leagues of Votann inkursionen

Haddock LV. 4 (Hemlig mutant)
Gadus LV.4
Delphinus LV.4
Kraken LV.4
Thalassar LV.4

Last edited:
1. Krig!

Skickar 350 mot Satrap Secundus
Skickar 350 mot Woolian
3.

Dödspatrull:
Castor Antyllus lv5
Nikander Thrax lv5
Leonidas Valerius lv5
Antenor Pallas lv5
Polydorus Stentor lv5

1:Krig! 200 marines mot Woolian.

Nova Keledones må inte ha samma erfarenhet att slåss emot ärkefienden (eller den nästintill oroväckande förmågan att stå emot Chaos lockelser Hmmmm) som våra bröder i Pale Specters. Men när dem anfaller på bred front så kan vi utföra kommando uppdrag bakom linjen.
Teleportera in Terminators i flaskhalsar, krossa vandrande lik under drop pods och bränna upp deras maskfyllda kroppar med plasma eld!

Vi kan ta er under våra vingar broder! Vi delar samma bleka bleka hy (Bionics och timmar framför Cogitator skärm gör så) och våra Tech marine bröder kan jobba på att täcka över dem andra skavankerna.

Kan ni sjunga stämmor?
Nej. Men vi är ena jävlar på armhålepruttar och dragspel!

Back