Jag skulle kunna skicka 100 till för en total på 5001550?
Jag kan inte skicka något om dina trupper ska anfalla mina heliga konsthallar! Dra tillbaka din offensiv och låt oss tillsammans slå tillbaka kos!Jag blandade ihop planeterna, jag tänkte Vorgeroth som destination för de 350 (ändrar i min post), men det räcker ju inte långt om inte fler ordenskapitel bidrar.
Du har så få krigare. Bättre du gör något annat.Nova Keledones är bereda att skifta sin fokus till Vorgeroth. Men då vi endast har 190 marines till vårt förfogande så är vi mån om att inte förlora dem. Om något annat orderskapitel vill hjälpa till istället så skulle det vara uppskattat.
400 astartes står redo att slå till mot kaos så snart broder Klingonsylt drar tillbaka sin offensiv mot min värld.Försökte skaffa mig en överblick om vilka som skickar trupper och vilka som lovat, men ännu gjort någon aktiv handling för att skicka trupper.
Bekräftade:
Klingonsylt 350
Skarpskytten 350
Vicotnik 300
Skickade 1000 av 2000 behövda
Lovat:
TobiasEkwall 400-500
Gamiel 100
GreenSpleenSubmarine är skeptisk men kan kanske skicka 190
Okej för den här gången och för sektorns bästa så får jag omdirigera mina trupper.Jag kan inte skicka något om dina trupper ska anfalla mina heliga konsthallar! Dra tillbaka din offensiv och låt oss tillsammans slå tillbaka kos!
vi vet ju inte att de gör det, ingen av oss har ju sett deras sanctioned(?)-xenos. Om någon av oss skulle göra handel med Emperor's Tears, eller @Skarpskytten skulle göra forskning mot Jokaero eller Emperor's Tears, och upptäcka vad de har arbetande för dem så kan vi börja peka finger.Äh vaddå? Ska vi bara acceptera att Emperors Tears har fött upp en Jokaero-arme på vår bakgård som biter av oss näsan ibland?
vi vet ju inte att de gör det, ingen av oss har ju sett deras sanctioned(?)-xenos. Om någon av oss skulle göra handel med Emperor's Tears, eller @Skarpskytten skulle göra forskning mot Jokaero eller Emperor's Tears, och upptäcka vad de har arbetande för dem så kan vi börja peka finger.
vi vet ju inte att de gör det, ingen av oss har ju sett deras sanctioned(?)-xenos. Om någon av oss skulle göra handel med Emperor's Tears, eller @Skarpskytten skulle göra forskning mot Jokaero eller Emperor's Tears, och upptäcka vad de har arbetande för dem så kan vi börja peka finger.
Våra itteratorer jobbar utan vila för att sprida Kejsarens ljus även bland dessa arma varelser!
@God45 vi kommer också ha utsikt efter överlevande bröder i fängelsecellerna och tortyrkammarna, samt vår vapen, rustningar o annan teknologi som vi kan rädda. De som har korrumperats (bröder som tek) kommer vi ge Kejsarens nåd.Crowned skulls ändrar planerna, alla 100 bröder till Vorgeroth. Här ska hämnas våra förluster.
Jamen då så!Alla deklarerade handlingar och resultaten av dem är allmän information. Ni vet in character vad ni vet out of character.
Ordning! Lugn och Ordnig! Först de uppenbara döds-mördar-kaos-helvetet som bryter fram!Jamen då så!
@RasmusL J’ACCUSE!!! JOKAERO I DIN BAKGÅRD! SAMRÖRE MED XENOS!
2. Inbördeskrig! 500 soldater mot Emperors tears!!!
Kom med mig bröder! Vi måste bränna ut kätteriet!
KÄTTERI! KÄTTERI! J’ACCUSE PÅ DIG OCKSÅOrdning! Lugn och Ordnig! Först de uppenbara döds-mördar-kaos-helvetet som bryter fram!
SEN kan vi börja rens ut vantrogna spacemarines! Allt har sin tid