Rutland Warhammer 40K - Space Lords

Du får planeten: Attestupa, en radioaktiv dödsvärld som är hem till ett folk av ovanligt tuffa överlevare. Producerar varje år: 0 skatter. - 5 Materiel - 10 Space Marines.

Du börjar med 400 Space Marines.

Kaos Faktor: Collegia Titanica: Ni har en relation med en av Titan legionerna. För en kostnad av 100 materiel kan ni kalla in en gudmaskin för att deltaga i ett krig på er sida.
Kan det vara så att folket är så tuffa eftersom dem kastar sina äldre ner i avgrunder så dem inte belastar samhället? 🤔

In the grim darkness of the (not so) far future* there is only war!

*tomorrow

18121491_1816850505302247_621609689303226359_o.jpg

Last edited:
1. Emperor's Tears
2. Lidande konstnärssjälar, Saguinius doesn't even come close när det gäller emo-pretto-känslor! Krig är en konst och vi målar slagfältet med fiendens blod, skulpterar med precision monument till kejsaren medelst våra sågsvärd och komponerat ur skriken av smärta Requiem för vår fallna fader.
3. Djuplila med svarta kanter.
4. Ett tårfyllt öga.
5. Emperor's children pre heresy.

1. Emperor's Tears
2. Lidande konstnärssjälar, Saguinius doesn't even come close när det gäller emo-pretto-känslor! Krig är en konst och vi målar slagfältet med fiendens blod, skulpterar med precision monument till kejsaren medelst våra sågsvärd och komponerat ur skriken av smärta Requiem för vår fallna fader.
4. Ett tårfyllt öga.

Awesome att du kan vara med! :D Älskar ditt ordenskapitel! :D

1. Emperor's Tears
4. Ett tårfyllt öga.

Du får planeten Normal, en helt vanlig planet utan mörka hemligheter, ärligt talat lite tråkig, ingen behöver undersöka den närmre. Producerar varje år: 5 skatter. - 5 Materiel - 1 Space Marines.

Du börjar med 800 Space Marines.

Kaos Faktor: Genmutation: Ordenskapitlets genorgan är muterat och växer ovanligt snabbt. Väljer ordenskapitlet ”Rekrytering” erhåller de dubbelt så många Space Marines som andra ordenskapitel.

Hej nu! Jag menade inget snuskigt! Jag säger bara att organet som de här muskulösa och super manliga krigarna använder för att stoppa in sina gener i de friskaste och starkaste unga männen de kan hitta är ovanligt stort så… Okej, okej, jag ser det nu.
I min head canon så ser space marines ut som Michelangeolos David staty, man kan gömma det mesta bakom ett frimärke.
Fan, i min head canon är space marines inte ens människor längre, deras Y kromosom är utbytt.

I min head canon så ser space marines ut som Michelangeolos David staty, man kan gömma det mesta bakom ett frimärke.
Fan, i min head canon är space marines inte ens människor längre, deras Y kromosom är utbytt.

En av de första 40k romanerna jag läste var Ian Watsons Space Marine som är den mest homoerotiska boken jag någonsin läst, släng dig i väggen Anne Rice nivåer och hennes böcker handlar om vackra män som suger varandra. Ian Watson har grupp BDSM sessioner där Imperial Fist ordenskapitlet binder fast sig i en skintight, genomskinlig kroppsstrumpa som hänger i en metallställning och som torterar dem framför alla de andra. Och hela grejen där de cruisar runt på jakt efter unga män de gillar som de brännmärker på rumpan. Och att de är manliga, manliga män med manligt brödraskap män.

7CF60AEF-135D-439E-9EFE-BF23FF492BDC.png

Och typ inget av det är canon längre 😂 Det har inte varit canon på 30 år. 😂 Men det är hur det är i mitt huvud!

Och typ inget av det är canon längre 😂 Det har inte varit canon på 30 år. 😂 Men det är hur det är i mitt huvud!
Det är kanon. Det var bara ett kort tag som GW hade den här grejen om att vissa saker inte var kanon och de har tagit bort den märkningen. Och flera av officerarna som dyker upp i den namndroppas eller citeras återkommande.

En av de första 40k romanerna jag läste var Ian Watsons Space Marine som är den mest homoerotiska boken jag någonsin läst, släng dig i väggen Anne Rice nivåer och hennes böcker handlar om vackra män som suger varandra. Ian Watson har grupp BDSM sessioner där Imperial Fist ordenskapitlet binder fast sig i en skintight, genomskinlig kroppsstrumpa som hänger i en metallställning och som torterar dem framför alla de andra. Och hela grejen där de cruisar runt på jakt efter unga män de gillar som de brännmärker på rumpan. Och att de är manliga, manliga män med manligt brödraskap män.

View attachment 31215

Back