Rutland: Fantasy Guild Manager

6 6 6. De sa att det var omöjligt. Röda Ugglan sa "här finns det guld". Down down the dungeon we go!

P.S. Thorgar & Orik går tillsammans. En med skölden uppe, den andre med yxan

6 6 6

OSR skickar ut våra nyförvärv till Läskig-stad för att plundra frigöra kapital för våra investerare. Vi önskar smala allt av värde, såväl skatter, magiska föremål som information

Vi väljer att skydda de goda! 5. 5.
Och dvärgarna. 1.
Efter som teambulding är viktigt för oss så äventyrar alla tillsammans och kommer tilldelas en färg berodde på hur de hanterar de problem som kan uppstå.

Vi på Bemaning och FärdighetsVärdering ser det som en självklarhet att alla har rätt till ett drägligt liv och för det så krävs det lagar och struktur. Så som en del i utvärderingen av Lyra Månsköra, Selene Skuggsteg och Mirabel Solros färdighetsvärdering som den ny etablerade gruppen Sol & Måne så kommer de få hjälpa till med att återställa ordning och reda i staden (1, 1, 1).

Vår högt värderade <personal>, <namn> och <namn> skickas ut på:
1, 2, 3

Last edited:
Äventyr 5 låter som ett utmärkt äventyr för Chantal. Med en sån stor familj som han har kan han säkert hjälpa varelserna att samordna, organisera och stötta dem till en enad front mot detta kalla hot. Jag ser till att damma av en sköld åt honom, samt en klubba (bordsben) plus matsäck innan jag skickar iväg honom.

Äventyr 5 låter som ett utmärkt äventyr för Chantal. Med en sån stor familj som han har kan han säkert hjälpa varelserna att samordna, organisera och stötta dem till en enad front mot detta kalla hot. Jag ser till att damma av en sköld åt honom, samt en klubba (bordsben) plus matsäck innan jag skickar iväg honom.
(Du har 3 handlingspoäng att spendera. Lägger du alla på det eller sprider du dem?)

Back