Rutland: Fantasy Guild Manager

Gillet "Inte tre goblins i en långrock"* slänger givetvis in sina slantar i budgivningen!

Zindra Giftpil - 36guld
Thorgar - 27 guld
Borin Malmsson - 36 guld

*Ursäkta va? Nej vi är INTE tre goblins i en långrock, läste du inte skylten? Nej jag tänker inte knäppa upp rocken för att visa! Respektera vår integritet! MIN integritet, menar jag!

image.jpg

Dang it Victotnik!

Där fick jag panik =D

jag bjöd på Selene, såg att du bjöd över, läste fel i mina anteckningar och bjöd på Thorgar istället för Vex.

Två äventyrare? Hur ska vi kunna bli stadens största och bästa äventyrargille med bara två äventyrare?

Två äventyrare? Hur ska vi kunna bli stadens största och bästa äventyrargille med bara två äventyrare?
Vi på BFV kan alltid mot en kostnad se över era äventyrare och ge dem en ranking baserade på deras förmågor och kompetenser. Så ni kan lättare sända dem på uppdrag där de kan utmärka sig.

Jag stryker mina bud och spelar inte den här gången. Jag har blivit konstant 1guld snajpad och nu sista-minuten avbudad på två av 3 mercs.
Jag är därför för irriterad på mina medspelare för att tycka att det är kul att delta och väljer därför att inte spela alls.

Back