Rutland: Fantasy Guild Manager

JAG GE ER VAD ERA HJÄRTAN MEST SUKTAR EFTER. VÄLJ
Det är ett nöje att göra affärer med er Archon Kyrios, njut av friheten. Vi på OSR vill ha vad våra hjärtan mest suktar efter (får jag skriva vad eller är det en överraskning?)

Det är ett nöje att göra affärer med er Archon Kyrios, njut av friheten. Vi på OSR vill ha vad våra hjärtan mest suktar efter (får jag skriva vad eller är det en överraskning?)

NI FÅR INTE VÄLJA, MEN SOM EN ÄNGEL VET JAG VAD ERA SJUKA, SVAGA OCH KORRUPTA DÖDLIGA HJÄRTAN MEST SUKTAR EFTER.

NI FÅR INTE VÄLJA, MEN SOM EN ÄNGEL VET JAG VAD ERA SJUKA, SVAGA OCH KORRUPTA DÖDLIGA HJÄRTAN MEST SUKTAR EFTER.
Nämen vad trevligt, då har ni redan koll. Som sagt, vi på OSR tar emot er gåva käre Archon Kyrios. (Vad är det värsta som kan hända?)

Öh, såhär va: Swan dyker upp hos Baron Aber Midasson och visar upp en blodig dödskultssärk och säger att han dödade hela ledningsgruppen för AIEFDK. Sen gifter han sig med Debacela Midasson.

Swan jobbar för 100% legitim livsbejakande hederlig religion. (Och det är absolut inte den gamla dödskulten under nytt namn, lovar)

Sen går vi ner i grottan, vi har inte varit där förut.

Så:
1 2 2

Last edited:
Efter att ha legat lågt ett tag så att alla ska glömma bort nidingsvisorna om Gruk är Sinistra Manus gille tillbaka.

Om erbjudandet att anta Drottning avund fortfarande står så antar gillet det sedan skickas de ut på nya illdåd: 6, 6, 6 (såklart)
Missade jag fönstret @God45 ? Mvh/ Vilse i tid och rum

Missade jag fönstret @God45 ? Mvh/ Vilse i tid och rum

Jag missade dig! Vad är fel på mig idag! Tar det direkt här!

”Trollhuvuden faller! Detta är situationen när man vill ha en eldmagiker! Äventyrarna hittar (av en slump) en massa trollblod. En kraftig steroid, men med risk för sidoeffekter och beroende. Tar en eller flera av äventyrarna och injicerar trollblod?”

GULD! SJUKA MÄNGDER GULD! ALLT GULD! GULD I ALLA KROPPSÖPPNINGAR! KÖR UPP EN GULDTACKA I £$@€£$€¥ PÅ MIG OCH !"€¥£ DIN LILLA [££@€$!!!11ONE
..M.V.H Ryan Adventurers VD

2, 4, 6

Last edited:
Baron Aber Midasson skickar äventyrargruppen Sol och Måne för att försöka lösa Grevinnan Wallenruba och Baronessan von Knöll konflikt. Där efter drar gruppen ner i Megafängelsehålan Läskig-Staden i stället för att hjälpa Jägaremästaren Murkal Böll med döda ödlor. (5,2,2)

Bergsalver är den näst sämsta formen av alv, och med Boromil tillbaka i gruppen kommer de ju få reda på vad alla tycker om dem. Men man måste ju prioritera alv över bra. 6,6,6.

Back