Det är ett nöje att göra affärer med er Archon Kyrios, njut av friheten. Vi på OSR vill ha vad våra hjärtan mest suktar efter (får jag skriva vad eller är det en överraskning?)JAG GE ER VAD ERA HJÄRTAN MEST SUKTAR EFTER. VÄLJ
Det är ett nöje att göra affärer med er Archon Kyrios, njut av friheten. Vi på OSR vill ha vad våra hjärtan mest suktar efter (får jag skriva vad eller är det en överraskning?)JAG GE ER VAD ERA HJÄRTAN MEST SUKTAR EFTER. VÄLJ
Det är ett nöje att göra affärer med er Archon Kyrios, njut av friheten. Vi på OSR vill ha vad våra hjärtan mest suktar efter (får jag skriva vad eller är det en överraskning?)
Nämen vad trevligt, då har ni redan koll. Som sagt, vi på OSR tar emot er gåva käre Archon Kyrios.NI FÅR INTE VÄLJA, MEN SOM EN ÄNGEL VET JAG VAD ERA SJUKA, SVAGA OCH KORRUPTA DÖDLIGA HJÄRTAN MEST SUKTAR EFTER.
Missade jag fönstret @God45 ? Mvh/ Vilse i tid och rumEfter att ha legat lågt ett tag så att alla ska glömma bort nidingsvisorna om Gruk är Sinistra Manus gille tillbaka.
Om erbjudandet att anta Drottning avund fortfarande står så antar gillet det sedan skickas de ut på nya illdåd: 6, 6, 6 (såklart)
Missade jag fönstret @God45 ? Mvh/ Vilse i tid och rum
GULD! SJUKA MÄNGDER GULD! ALLT GULD! GULD I ALLA KROPPSÖPPNINGAR! KÖR UPP EN GULDTACKA I £$@€£$€¥ PÅ MIG OCH !"€¥£ DIN LILLA [££@€$!!!11ONENI FÅR INTE VÄLJA, MEN SOM EN ÄNGEL VET JAG VAD ERA SJUKA, SVAGA OCH KORRUPTA DÖDLIGA HJÄRTAN MEST SUKTAR EFTER.