Rutland: Devil Girl Revolution

Dag: 5 BEACH EPISODE Kitty åker med katterna, picknickkorg, badkläder, solhatt och allt annat en ung kvinna kan behöva för en dag på stranden

Natt: 1 slåss mot monster i hex 1 med mitt nya vapen (får se hur det går) jag tar katterna med mig som moraliskt stöd

Dag 11: Sumire drar också till stranden
Natt 11: Belladonna godtar erbjudandet och a
bsorberar de förbannade själarna i Hex37s andevärld

Då Rin inte länge existerar utan nu finns bara Exorcisten, så börjas dagen med en enkelmåltid, bestående av Raven Hatchetface själ (13), nu kan de alla vara tillsammans för evigt. Middagen får bestå av det monster (1) som håller till i Hex 13.
Brott mot min spelaragens! Ingen respekt! Du saboterar spelets integritet!

😍 Fuck off vad bra det här är!

Dag: 26 åker till stranden och dricker drinkar och ser coolt blasé ut som att hon inte alls bryr sig om ifall någon töntig skelettjej som egentligen inte ens är särskilt snygg är på väg för att käka upp hennes själ. Och Raven blev faktiskt inte alls ledsen över att exorcisten inte ville titta på stjärnorna tillsammans, vad fick ni det ifrån? Raven är cool och klarar sig själv.
Natt: 25 KNARKA KNARK FÖR ATT SÖRJA ATT EN TÖNTIG SKELETTJEJ HELLRE ÄTER HENNES SJÄL ÄN TITTAR PÅ STJÄRNORNA TILLSAMMANS

Back