Rutland: Devil Girl Revolution

”Jag ser att… Nyaruko Omar är Beautiful Pharaonic Nyarlathotep Black! Här är hennes adress, e-mail, personnummer och vilken frisör hon går till!”
Dag: 5. jag klär ut mig till Nyaruko Omars frisör och klipper huvudet av henne (nä jag skoja yxa i huvudet såklart)
Natt: 24 Snälla spådamen jag gick hem till flickan du gav mig adressen till men hon var dööööööööd! *snyft* du måste ge mig adressen till en ny magisk flicka.

6: Den magiska flickan Raven Hatchetfaces hemliga identitet är avslöjad! Mörda Yuki Ayaka medan ni båda är människor.
Det här alternativet är ett brott mot min spelaragens och därmed demokratin 😡 rpghorrorstories-material.

Dag 9: Akari Akaboshi får Kasha att spionera på Yuki Ayaka under dagen medans hon pluggar. Att hitta det perfekta platsen för ett bakhåll. Att ta ut det här monstret hade gjort staden säkrare, så när eftermiddagen kommer står hon redo. Dold bakom ett hörn, med ett järnrör i högsta hugg.

Sen kommer tankarna på förra gången. Hon kommer ihåg smaken av Maria Masons själ. Sockersöt och bedövande, likt gudomlig nektar. Det går inte... magen vältrar sig av motvilja och hon springer iväg.
Kasha rusar ifatt henne "Vad GÖR DU? Yuki är på väg JUST NU med en yxa för att mörda ytterligare någon stackars flicka!"

Det känns som hon blivit dränkt i isvatten. Om hon inte gör något så kommer ytterligare någon dö, och det här monstret i människoform kommer att fortsätta mörda tills det inte finns någon kvar. Det tar några timmar innan hon hittar ett nytt ställe för ett bakhåll. Vet inte om Yuki har haft tid att fullgöra sin plan eller inte? Kanske har Akaris svaghet och oförmåga att göra det hon vet måste göras kostat någon stackare sitt liv?
Men hon gömmer sig, redo att slå till. Att göra slut på Yuki Ayaka (6).

Natt 9: Seraphina Morningstar är starkare. Hon brinner av kärlek, av vilja till liv. Och det betyder att spådamen måste dö (25). I ett hav av eld.

Dag: 6 - fram med taggtrådsgarotten!
Natt: 10 - Bäst att städa upp så inte ryktet och taggtrådsseriemördaren börjar florerA

OOC: Om det blir en konfrontation om Yuki Ayakas själ så kommer Akari att låta Shinotoge ta den om det är möjligt, extremt lättad över att inte ha ytterligare en gång brutit mot tabut om att äta delar av andra människor.

OOC: Om det blir en konfrontation om Yuki Ayakas själ så kommer Akari att låta Shinotoge ta den om det är möjligt, extremt lättad över att inte ha ytterligare en gång brutit mot tabut om att äta delar av andra människor.
Hatchettface ville ha ett öppetförhållande. Jag är säker på att vi kan dela henne på något sätt. Jag skulle kunna såga henne itu med min taggtråd ska kan vi ta halva var.

Dag 9: (2)

Rin tar det lugnt hemma hela dagen, ibland behövs lite vila också.

Natt 9: (22)

Exorcisten beger sig åter igen till spökpojken, rätt eller fel spelare inte så stor roll länge, känslan av att bli mäktigare är så lockande.

Handlingar:
Äcklad av lärarens skamliga förslag går Kitty en promenad för att rensa tankarna. Kanske man kan sätta dit henne, eller ge henne en läxa hon sent glömmer?

Dag: 4 utforskar hex# 17 (tror inte den undersökts förut)

Natt: 27 den där katten verkar skum, kanske två andra "Katter" kan fånga honom?

Last edited:
Nyaruko Omar/Beautiful Pharaonic Nyarlathotep Black: Okej, ähm, wow, den här dejten gick inget vidare. Yui ställer en massa frågor om Nyaruko gillar zooet för att det påminner henne om ”Sitt vilda hemland i Afrika”, kallar Nyarukos hudfärg för ”Exotisk”, och pratar en massa om hur ”mer maskulin och stark” Nyaruko är på grund av sitt ”Vilda blod”. Det är väldigt, väldigt fetischistiskt och objektifierande. Om Nyaruko vill fortsätta den här relationen till dejt tre kommer Yui förutsätta att Nyaruko kommer att toppa henne i sovrummet av rent rasistiska anledningar. Nyaruko får välja om hon vill fortsätta relationen trots detta.
Fråga: hur reagerade hon när jag nämnde att jag är egypt-japan, inte den typen av afro-japan hon tänker på?

Fråga: hur reagerade hon när jag nämnde att jag är egypt-japan, inte den typen av afro-japan hon tänker på?

Hon verkar inte bry sig ett dugg om den skillnaden. Afrika är Afrika. Det är inte precis som om du kan ut-logika hennes rasism.

Dag: hänger med vänner.
Natt: går efter Raven Hatchetfaces för hennes mordförsök.

Vad menar du med din natt handling? För Raven har inte en hex och kan därför inte duelleras. Eller menar du något annat? Välj gärna handlingar med nummer.

– Förlåt mig fader, ty jag har syndat.

Skammen bränner på Meis ansikte där hon knäfaller vid bekännelsebåset.

– Jag har varit försumlig i mina plikter. Jag har inte förmått besegra Exorcisten, som jag blev tillsagd.

Tårar rinner utför hennes kinder. Från bekännelsebåsets mörka inre hörs Fader Severus' tordönsstämma.

– Gud förlåter allt, mitt barn...

Mei drar hoppfullt efter andan.

– ...men Barbaraorden förlåter inte! Kom inte tillbaka hit innan du har en magisk flicka att leverera till Syster Dolorosa!

Förvirrad och uppriven stapplar Mei ut på gatan. Hon söker desperat efter en magisk flicka att nedgöra. När hon passerar nöjesfältet ser hon så hur himlen lyses upp av röda flammor. Hon skyndar dit, och kommer just i tid för att bevittna Seraphina Morningstar, i färd med att förvandla spådamens tält till ett hav av flammor. Här är hennes chans till försoning!

Dag 9: Anfall Seraphina Morningstar med Mei Yone

Seraphina Morningstar vill inte döda Mei Yone. Hennes taktik kommer att vara att försöka bedöva Mei med lågtrycks explosioner (klassiska Hollywood eldbollar) och sakta ner henne med mer och mer kladdig kola och tuggummi.
1. Om hon knappt vinner så kommer hon att helt enkelt fly när Mei verkar tillräckligt omtöcknad

2. Om hon verkar få in en riktig smäll så vill hon immobilisera Mei med en massiv tuggummi-blast mot en vägg och sedan...ungefär så här...

"Seraphina skyndar fram till den immobiliserade Mei och drar av henne masken och tuggummit som täcker ansiktet så att hon inte kvävs. Mei verkar var medveten och vaken, men inte riktigt koncentrerad nog att använda några mentala tricks.

'Jag visste att det var du, bara ifrån du rörde dig. Ditt fotarbete, din hållning. Allt var du.

...Vet du att jag trodde att jag hatade dig? Jag trodde att du oresonligt hatade magical girls av ingen anledning. Men jag har sett inom mig, och sett de andra och förstår dina känslor. Det finns många anledningar till hat.
Men i mitt hjärta finns inget hat, bara en brinnande kärlek. Allt jag har gjort är för att försvara mig och på grund av kärlek. Jag älskar livet, jag älskar rättvisa, jag älskar allt som är vacker och underbart. Jag älskar dig Mei Yone, för du är allt det här, och jag kan inte längre dölja det.'

Med de orden så lutar sig Seraphina in och ger Mei en försiktig, nästan skygg, kyss.

-Om Mei inte vill besvara kyssen så blinkar Seraphina bort tårarna och försvinner bort i natten.
-Om Mei verkar besvarar kyssen så kysser Seraphina henne igen, djupt och desperat. Kyssen verkar pågå i evighet, eller kanske bara ett ögonblick. För medans den pågår så existerar varken tid eller rum eller något annat.
När väl verkligheten kommer tillbaka slutar hon inte kyssa Mei, men hon börjar fumla i Tuggummit efter Mei's mobiltelefon. När hon väl hittar den så trycker hon in nödnumret, sätter telefonen på högtalare och kletar fast telefonen nära Mei:s ansikte. Seraphina ger henne ett skälmskt leende.
'Jag är säker på att du hittar på en bra förklaring när räddningstjänsten kommer', och med de orden försvinner hon ut i natten"

@Klingonsylt vi är efter kl.18:00 och du har inte postat. Timing är viktig nu (pga mordförsöken) så jag väntar tills kl.20:00 men sedan kör jag igång med att besvara handlingarna.

Seraphina Morningstar vill inte döda Mei Yone. Hennes taktik kommer att vara att försöka bedöva Mei med lågtrycks explosioner (klassiska Hollywood eldbollar) och sakta ner henne med mer och mer kladdig kola och tuggummi.
1. Om hon knappt vinner så kommer hon att helt enkelt fly när Mei verkar tillräckligt omtöcknad

2. Om hon verkar få in en riktig smäll så vill hon immobilisera Mei med en massiv tuggummi-blast mot en vägg och sedan...ungefär så här...

"Seraphina skyndar fram till den immobiliserade Mei och drar av henne masken och tuggummit som täcker ansiktet så att hon inte kvävs. Mei verkar var medveten och vaken, men inte riktigt koncentrerad nog att använda några mentala tricks.

'Jag visste att det var du, bara ifrån du rörde dig. Ditt fotarbete, din hållning. Allt var du.

...Vet du att jag trodde att jag hatade dig? Jag trodde att du oresonligt hatade magical girls av ingen anledning. Men jag har sett inom mig, och sett de andra och förstår dina känslor. Det finns många anledningar till hat.
Men i mitt hjärta finns inget hat, bara en brinnande kärlek. Allt jag har gjort är för att försvara mig och på grund av kärlek. Jag älskar livet, jag älskar rättvisa, jag älskar allt som är vacker och underbart. Jag älskar dig Mei Yone, för du är allt det här, och jag kan inte längre dölja det.'

Med de orden så lutar sig Seraphina in och ger Mei en försiktig, nästan skygg, kyss.

-Om Mei inte vill besvara kyssen så blinkar Seraphina bort tårarna och försvinner bort i natten.
-Om Mei verkar besvarar kyssen så kysser Seraphina henne igen, djupt och desperat. Kyssen verkar pågå i evighet, eller kanske bara ett ögonblick. För medans den pågår så existerar varken tid eller rum eller något annat.
När väl verkligheten kommer tillbaka slutar hon inte kyssa Mei, men hon börjar fumla i Tuggummit efter Mei's mobiltelefon. När hon väl hittar den så trycker hon in nödnumret, sätter telefonen på högtalare och kletar fast telefonen nära Mei:s ansikte. Seraphina ger henne ett skälmskt leende.
'Jag är säker på att du hittar på en bra förklaring när räddningstjänsten kommer', och med de orden försvinner hon ut i natten"
Ja, jag överlåter det beslutet till SL, men jag tror vi alla vet vad resultatet kommer att bli.

HEX 4 ÄR FÖRSTÖRD - INGA HANDLINGAR KAN TAS DÄR

HEX 13 ÄR FÖRBANNAD AV CUTIE MEW MEW! HEX 13 SKYDDAS AV ETT MONSTER

HEX 1 ÄR FÖRBANNAD AV EXORCISTEN! HEX 1 ÄR SKYDDAD AV ETT GUDMONSTER!

HEX 53 ÄR FÖRBANNAD AV EXORCISTEN! HEX 1 ÄR SKYDDAD SV ETT GUDMONSTER.

Cybot - Akari Akaboshi/Seraphina Morningstar - 19 år - Pluggar kemi - Magisk eld och Magiskt godis - Magisk katt: Kasha - Magisk Spikklubba - Överlägsen undersökande förmåga - Överlägsen fysisk förmåga

Hägerstrand - Yuki Ayaka / Raven Hatchetface - 16 år - Pluggar Barn och Omsorgsprogrammet - Magiska korpar, Magiskt blod, Magiska rymden, Magisk elektricitet och Magisk taggtråd - Magisk yxa - Magisk katt Puxi - Överlägsen fysisk förmåga, Överlägsen magisk förmåga - Permanent magisk

Klingonsylt - Sumire Hanamori/Belladonna Graves - 21 år - Pluggar biologi - Magiska växter - Magisk lie

Arrikir - Kitty Sakura/ Cutie Mew Mew - 20 år - Pluggar veterinär - Magiska ljud/musik - Magisk katt Yamato, Gudalik katt Kami45 - Överlägsen fysisk förmåga - Överlägsen undersökande förmåga

Vicotnik - Rin Ishikawa/Exorcisten - 21 år - Pluggar rättsläkare - Magiska andar/shamanism - Magisk trollstav gjord av ben - Gudomlig magisk förmåga

DÖD - Rymdhamster - Shinotoge Akumako/Dead thorns - 19 år - Pluggar arkitektur - Magisk taggtråd - Magisk taggtrådspiska - Vapen Super High Tech Kanon - Mästerlig fysisk förmåga

DÖD - Gamiel: Nyaruko Omar/Beautiful Pharaonic Nyarlathotep Black - 23 år - Jobbar tech - Magisk elektricitet - Magisk stav faraonisk spira. - Vapen Super High Tech Kanon - Mentalt och Magiskt utmattad

DÖD - Man Mountainman - Kiko Matsuke/Glorious Love Astronaut Phoenix - 17 år - Pluggar gymnasiet - Magiskt rymden - Magisk katt Puxi - Överlägsen undersökande förmåga

Yuki Ayaka, Akari Akaboshi, Shinotoge Akumako och Nyaruko Omar: Nyaruko är påväg hem efter jobbet. Hon går ner på tunnelbanestationen närmast där hon jobbar lite tidigare än vanligt. Det kommer vara en lång natt och hon vill hem för att kunna ta en dusch och kanske äta något riktigt innan hon måste ut. När hon passerar förbi delen av stationen där det aldrig är några människor märker hon att någon slagit sönder säkerhetskameran. Nyaruko spänner sig lite och ser sig runt, men är inte snabb nog i sin mänskliga form att göra mer än höja händerna när en sextonårig flicka i en skoluniform delvis dold av en regnponcho rusar fram till henne med en yxa och börjar slå henne med vapnet. Det är blodigt, fingrar, kött och blod sprutar innan Nyaruko faller död till marken. Yuki skrattar hysteriskt, grön energi rusar ut ur Nyarukos kallnande kropp i formen av tentakler som lyfter Yuki från marken och håller henne över marken. ”AHAHAHAHAHHAHAHA” all ström i hela staden slåss ut när en massiv stöt energi exploderar ut från flickan och Yuki stönar till.

Yuki har dumpat sitt vapen och poncho i två olika soptunnor på omvägar på vägen hem, hon har också tvättar av sig med våta tvättlappar. Strömavbrottet gjorde det lättare än väntat att komma undan. Hon släpper in sig själv i sina föräldrars lägenhet med sin nyckel, de jobbar sent idag så hon är först hem. Hennes mamma har satt en lapp på kylen om att hon gjort Yukis favorit till matlådan och… Någon rör sig i lägenheten. Någon vars andning Yuki känner igen. Yuki plockar försiktigt upp en kökskniv från stället på diskbänken och smyger ut i lägenheten. Från runt hörnet kommer hennes älskare, hennes offer, med en längd av taggtråd och snurrar den runt halsen på henne. Yuki greppar inte efter snaran, hon har båda händerna på knivens handtag. Hon skriker ”Inte idag, bitch!” och hugger. Hon kastar sig mot Shinotoge med hela sin kraft och kniven penetrerar rakt in i den äldre flickans kropp. Taggtrådssnaran rycks uppåt och flår skinnet från Yukis hals innan trycket släpper.

Och sedan kommer taggtråden. Den rusar ur Shinotoges mun och in i Yukis. Yuki kvävs på den, spottar och fräser när den fyller henne. Ljus strålar från hennes kropp och hon vrider sig i en njutning mycket kraftigare än ens den när hon förlorade oskulden till kvinnan hon nu stuckit ner. Sedan, plötsligt…

PANG!

Akari Akaboshi klubbar till henne i bakhuvudet med ett järnrör. Men Yuki faller inte. Hennes klocka är rungen, hon borde ha en spräckt skalle. Men hon vänder sig om och ser Akari i ögonen medan blod rinner ur munnen på henne. Akaris katt skriker, ”Spring!” och Akari springer.

Yuki svimmar och vaknar på sjukhus där hennes livrädda föräldrar vakar över henne. Hennes ögon glöder. Yuki är borta, Raven Hatchetface har absorberat så många själar att hon permanent är manifesterad dag och natt.

Seraphina Morningstar: Kastar ett klot av eld in till spådamen som dör skrattandes i lågorna som någon sorts vålnad från helvetet.

Rin Ishikawa/Exorcisten: Rins magiska sinnen är nu så mäktiga att hon kan känna allt liv i sin närhet. Så hon vet mycket snabbare än något vetenskapligt instrument. Hon är gravid. Shogos och hennes barn har börjat växa i hennes mage, även om det ännu så länge bara är en liten klump celler.

Det är ännu större för en magisk flicka än för andra unga kvinnor. Om Rin föder barnet ärver det hennes magi. Då kommer det bli en magisk flicka när barnet är gammalt nog och Rin kommer bli helt normal när dottern föds. Det är en väg ut ur det farliga livet som en magisk flicka, men också att förlora all sin makt. Hon kan ha en abort, det är alltid en möjlighet.

När Shogo får reda på att Rin är gravid gråter han av lycka. Han friar på stående fot. Han vill att Rin behåller barnet. Han har fått chansen att spela Baseball professionellt i USA, han vill att Rin följer med.

Exorcisten möter spökpojken i Hex 6. Han kan röra sig fritt nu. ”Här är den tredje gudbesten! När du befriat den kommer du bli som en levande gud! Förbanna Hex 6! Förbanna dubbelhexen!”

Kitty Sakura/ Cutie Mew Mew: Hex 17 är en bit förgiftad mark nära stadens kraftverk. När Kitty kommer ut här ser hon att den blivit en plats som är helt övergiven. Växterna är bruna och svaga. Men något är grönt… Är det där marijuanaplantor? Det är de. Och de har en stark magisk energi. Kitty skördar och röker lite. Wow vilken rush! Hon känner att om hon röker mer kommer hennes magi bli mäktigare men hennes psyke bli svagare.

Cutie Mew Mew och Yamato lyckas jaga ner Kami45 i en gränd. Katten verkar mycket missnöjd ”Nej! Sluta! Jag vill inte. Jag är en mäktig lejonliknande best från Uppenbarelseboken faktiskt!”

”Så, varför skriver du manga om oss?”

”Okej… Okej, så här. Vet du hur många magiska flickor det finns i världen just nu?”

”Nej…”

”De sista fem finns i den här staden! Alla de andra är döda. Antingen har monster dödat dem eller så har de dödat varandra. Ett par har fått barn och pensionerat sig men det var de mest patetiska. Snart kommer det bara finnas en enda av er kvar och den av er kommer ha samlat all makten från alla magiska flickor som någonsin levat! Den av er kommer vara redo att störta himlens eller helvetets portar och göra om universum som ni vill! Jag är bara här för att se till att det händer!”

”Så du har fått oss att mörda varandra?”

”Nej! Whoa! Nej, ni har bara börjat psykomörda varandra när ni är personer. Mitt jobb är att sätta upp glitterfältet när ni duellerar så att inte alla de vanliga människorna dör. Det var så det skulle gå till, ni skulle förbanna hexar och bli odödliga förutom genom ärofyllda dueller.”

”Men det hände inte?”

”Nej! Folk har bara börjat mörda varandra och bara två av er har förbannat hexar. Men allt som funkar funkar. Jag har skrivit ner allt så att det ska kunna bli den nya boken i Bibeln sen.”

”Okej, du kommer med mig.”

”Men mina mangor…”

Barbara Orden/Seraphina Morningstar: Mei Yone dyker upp bakom Seraphina precis när hon stirrar in i lågorna där spårtantsdemonen ryter. Hon sticker henne med en spruta fylld med nanomaskiner. Sedan svingar Seraphina spikklubban och skickar henne flygande! Meis porslins mask spricker. De båda flickorna ser på varandra och känner igen varandra. ”Du behöver inte göra det här Mei!”

Mei tvekar, ”Jag har redan injicerat dig Akari! De kommer använda nanomaskinerna för att tortera dig!”

”Jag förlåter dig! Bara sluta! Kom med mig!”

Seraphina sträcker fram handen till Mei. Mei tar den, gråtandes. Seraphina lutar sig in och ger Mei en försiktig, nästan skygg, kyss. När Mei besvarar kyssen så kysser Seraphina henne igen, djupt och desperat. Kyssen verkar pågå i evighet, eller kanske bara ett ögonblick. För medans den pågår så existerar varken tid eller rum eller något annat.

(Seraphina är mekanisk besegrad. Mei har flytt från Barbara orden och de har förlorat henne som en resurs. Akari kan nu dejta Mei.)

Sumire Hanamori/Belladonna Graves: Hex 37 är en mysig förort där Japans mest hemsökta hus råkar ligga. Alla som gått in i det har dött inom ett dygn.

Belladonna Graves är inte mäktig nog att såra gudmonstret. Hennes attacker är som luft. Hon måstr bli starkare!

Vad gör du dag 10 när du inte är magisk?:
1: Umgås med vänner: Du återfår undersökande resurser.

2: Slappnar av: Du återfår fysisk förmåga att slåss.

3: Fokusera på ditt kärleksliv: Du återfår magi.

4: Undersök en valfri hex i staden fastän du inte är magisk och därför sårbar.

5: Gift dig med Shogo, flytta till USA och bli en normal hemmafru.

6: Ha en abort.

Vad gör du natt 10 när du är magisk?:
1: Dödar monster i en valfri hex.

2: Undersöker en valfri hex.

3: Bryter en förbannelse i en valfri hex (måste ha upptäckt en förbannelse först).

4: Förbanna en valfri hex som inte är förbannad redan.

5: Slåss mot normala brott/korruption i en hex.

6: Duellera en annan magisk flicka i en valfri hex hon förbannat.

7: Hjälp invånarna i en hex.

8: Frammana ett monster i en hex du förbannat som inte redan har ett monster i den.

9: Öppna ditt sinne mot helvetet för demoniska insikter.

10: Dölj dina spår så att katolska kyrkans exorcister och andra magiska flickor har svårare att hitta dig.

11: Försök få reda på en annan magisk flickas hemliga identitet.

12: Ät en dödligs själ för att återhämta dina krafter i en hex du förbannat.

13: Ät en besegrad Magisk Flickas själ för att för alltid dominera hennes öde. (magiska flickan måste ha besegrats av dig föregående natt).

14: Ödelägg en hex med dina magiska krafter.

15; Ha ett romantiskt möte med en annan valfri magisk flicka (båda måste välja det här alternativet).

16: Undersök en magisk pryl.

17: Undersök andevärlden i en hex.

18: Tala med lyckoandarna i Hex 23.

19: Duelera Matsu Takanashi om hennes legendariska hillebard, Hökensklo, i Hex 55.

20: Få träning i att vara en bättre magisk flicka av Matsu Takanashi i Hex 55.

21: Bygg superhögteknologiska skjutvapen drivna av själar med hjälp av den hemliga teknologin i Hex 26.

22: Prata med spökpojken i Hex 21.

23: Bli gjord mäktigare när du gjort goda dåd hos stadens ande i Hex 29.

24: Be Uber-Man slåss mot brott eller monster i valfri hex.

25: Fånga den magiska katten Kami45.

26: Satsa ett föremål på casinot i Hex27.

27: Bli beroende av magiska droger från Hex 17.

Den Heliga Barbaras Orden handlingar dag 10 (välj 1):
1: Lönnmörda en Magisk Flicka vars hemliga identitet är avslöjad när hon inte är magisk.

2: Anfall en Magisk Flicka med Exorcister, vanliga människor med träning och vapen som kan skada monster eller magiska flickor.

3: Hota en NPC för att få information om en magisk flicka.

4: Anfall ett monster med Exorcister, vanliga människor med träning och vapen som kan skada monster eller magiska flickor.

5: Skicka präster för att bryta förbannelsen på en förbannad hex (hexen får inte vara skyddad av ett monster).

6: Skicka präster för att förbanna en hex.

7: Använd en förbannad hex för att skapa en supersoldat.

8: Anfall en Magisk Flicka med en supersoldat.

9: Tortera en besegrad magisk flicka för att permanent sänka hennes styrka (magiska flickan måste ha besegrats av Orden föregående natt).

10: Undersök en hex.

IMG_7663.png

Back