Hans E Magnusson
CAPS LOCK
Hans E Magnusson said:Håller med om det. Openquest på svenska, under namnet Drakar och Demoner. Och med flera olika kampanjer till det.
Hans E Magnusson said:Håller med om det. Openquest på svenska, under namnet Drakar och Demoner. Och med flera olika kampanjer till det.
Arfert said:Saga, Arcaria, planeras att släppas som RQ6. Jag har snackat med killarna, och vi verkar komma överens, de är positiva.
Arfert said:Saga, Arcaria, planeras att släppas som RQ6. Jag har snackat med killarna, och vi verkar komma överens, de är positiva.
Arfert said:Håller med om det. RQ6 på svenska, under namnet Drakar och Demoner. Och med flera olika kampanjer till det.
Hans E Magnusson said:Arfert said:Saga, Arcaria, planeras att släppas som RQ6. Jag har snackat med killarna, och vi verkar komma överens, de är positiva.
Kan du berätta lite mer hur det är tänkt, ska det bli en settingbok eller blir det ett komplett rollspel?
Spelknepe said:Vem kan göra verklighet av detta?![]()
Storuggla said:Trudvang med RQ6 som regelmotor eller i nödfall Openquest skulle jag äta upp. Och RQ6-pseudoantiken. Och RQ6-Artesia.
Storuggla, men inte RQ6-Cannonball Run
Andy said:Storuggla said:Trudvang med RQ6 som regelmotor eller i nödfall Openquest skulle jag äta upp. Och RQ6-pseudoantiken. Och RQ6-Artesia.
Storuggla, men inte RQ6-Cannonball Run
Vad jag har förstått så startade Artesia (förutom som serie) som RQ-kampanj. Och enligt mark Smylies blogg så kommer det revicerad Artesia-rollspelet vara med RQ-regler.
Jag vet inte vad jag tycker om det? Men det blir säkert bra.
Arfert said:Vaniljsmak? Arcaria? Nej, Arcaria smakar rost, svett, torv och blod. Den är inte nåt jävla ErebAltor.![]()