Förmodligen, men det finns inga releasedatum.
Dan Hörning, som skrivit en bok till Eon, skriver även på en roman till Neotech. Men när, eller om, den blir färdig vet man inte ännu.
/RipperDoc - har själv en idé till en roman...hmm...
Jag planerar på att skriva en N2-roman som specialarbete nu i trean. Har historien i stora drag klar, men den tänker jag inte avslöja. Om det blir något för Neogames återstår att se...
Jag låg och funderade på en framtidsberättelse som lika gärna kunde utspela sig i neotechs värld härisist. Fick en skön idé som jag dock överlägger att rollspela i ett äventyr innan jag ger mig på nått större.
Dessutom så behövs det MYCKET för en bra roman...
->>Magnus<<-
"If i´ll ever meet you, i´ll control alt delete you..."
Det är samma tankebanor som jag haft. Men att skriva en fullängdsroman är mycket arbete, något som jag tror är svårt att klara av inom ramen för ett specialarbete.
/RipperDoc - kanske skriver ett rollspel som spec. arbete istället
Lycka till med det älskling Och hoppas att du har lärare som inte är skeptiska mot rollspel, som iaf är_lite_insatta i vad det är etc.. Det är enda problemet med att göra något sånt som spec arbete, men jag gillar idéen! Ska nog göra ett spec arbete om dig tror jag *ler* Puss på dig
Jo, jag har också tänkt på att det är mycket arbete, så jag har funderat över rubriken "Att skriva en roman". På så sätt blir arbetet med romanen ett arbete och inte själva boken i sig...
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.