Nekromanti Rollspelsriksdagen 2003 [tramsely]

Befuzin

Veteran
Joined
18 Jan 2001
Messages
71
Location
Sundsvall
Rollspelspartiet – de som gör som de vill.

Rollspelspartiet – de som gör som de vill.

Språkrör: Precis vem som helst inkl grundaren Befuzin.

Politik: En stark decentraliserings politik med syfte att flytta makten från de lömska beslutsfattarna till den enskilde rollspelaren. Med andra ord; rollspela precis som DU vill utan att någon byråkrat/elitistisk fåne lägger näsan i blöt!

Natur: Upp till den enskilde rollspelaren om denne finner det nödvändigt med en sådan definition.

Röster: Vi är ett sprillans nytt parti.


20d standardiseringen ställer vi oss naturligt emot eftersom det är ett praktexempel på förmynderi samt ren och skär dumhet.
 

Dimfrost

Special Circumstances
Joined
29 Dec 2000
Messages
8,573
Location
Fallen Umber
Re: Tebax till valstugan då....

Alltså, jag tror du har missat något nu. Det handlar inte om forumet, det handlar inte om riktig politik. Det här var mer än lovligt onödigt...


/Dimfrost, ska kanske dra igång Konspirationspartiet Illuminaterna om han orkar (dvs. inte.)
 

Befuzin

Veteran
Joined
18 Jan 2001
Messages
71
Location
Sundsvall
Re: Vi bildar koalition?

Den grafiska presentationen av ert parti faller många av oss i smaken. Men vad står ni egentligen för?

Lyckas inte finna någon info om dessa tomtar, men det är förståss mindre viktigt i jämförelse med det fina av att samarbeta =)
 

Befuzin

Veteran
Joined
18 Jan 2001
Messages
71
Location
Sundsvall
Re: Vi bildar koalition?

Våra partier har många gemensamma åsikter så ett samarbete borde vara mycket fördelaktigt.
Frågan är bara hur själva samarbetet skall fungera i praktiken..
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Urgh..

Hemmm, nakna karar i vardagsrummet..
Sånt kan man ju klara sig utan ju... :gremgrin:
Kan ju bli lite svårt att spela om det ränner omkring en naken karl i rumet ju..
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Arvidos talar ut.

Jag ser att du har hittat lite gamla bilder, Yassilus.
Även om jag försöker att inte blanda in personliga sidosaker i politiken, eftersom jag känner att politik ska vara olika åsikter som får mötas fritt utan att blanda in personerna som framför dom, och kanske urarta det hela till ett popularitets- eller prestigekrig så känner jag att jag behöver bemöta dina bilder ändå.

Ja, det är mig på dom bilderna, utan skägg.
Jag hade en period när jag provade olika grejer, det var ett sätt att komma in i gemenskapen. Raklödder, rakhyvel, rakapparat.. Det var fräscha grejer på sätt och vis, och mysiga att sitta och pilla med. Man kände sig annorlunda: Lättare så att säga.
Men naturligtvis pysslar jag inte med sådant längre. Jag hoppas att det inte kommer påverka ert omdöme om mig när ni funderar över att ge Flummpartiet: Harmonisterna ert förtroende.

Avslutningsvis så vill jag säga att Yassilus har ett förflutet han gärna talar tyst om han också - Som skäggo!
 

Zaphod_UBBT

Swordsman
Joined
25 Mar 2002
Messages
531
Vidare ställningstagande i 20d-frågan

Förutom att visa upp denna valaffisch vill jag också ursäkta mig.
På grund av ett missförstånd och två stirriga PRAO-elever på PR-avdelningen dök det upp ett sakfel i vår ursprungliga presentation.
De råkade skriva att vi inte sysslar med propaganda. Det gör alla partier, mer eller mindre. Vi ville endast påpeka att vi tar avstånd från all smutskastning i valrörelsen.
Vi sysslar solklart med propaganda. Det parti som inte sysslar med propaganda i någon form får inga som helst röster. Vi har trots allt presenterat oss här, vilket är en form av propaganda.
Här kommer ytterligare ställningstaganden och information om våra åsikter och värderingar - en form av propaganda.

 
Top