Nekromanti Rollspelsradio.

Robban

Hero
Joined
18 May 2000
Messages
946
Location
Växjö
Titeln är kanske lite missvisande, då det de facto inte är rollspelsradio, men i vilket fall...

Total Gaming Radio är en radiostation dedikerad till alla sorters spel (nystartad, även om delar av Gaming Radio Network är upp till fem år gamla); med detta i åtanke så kände jag att en rollspelsshow torde passa ypperligt på den. Voila, jag ger er... DJ Rob! Cheesy name, kanske, men det spelar kvitta egentligen. Vi snackar rollspel, brädspel, kortspel och allt annat under himmel och jord (fast mest rollspel). Onsdagar mellan 17:00 och 19:00, varje vecka, så har ni chansen att lyssna på oss (mig och min sidekick/co-host). Första showen är idag, in fact, så ge det en chans i alla fall!

edit: glömde nämna, men vi har även en IRC-kanal; irc.coldfront.net, #totalgaming-radio - väl värt ett besök om ni lyssnar, då vi alltid lyssnar på våra lyssnare.
 

Robban

Hero
Joined
18 May 2000
Messages
946
Location
Växjö
And the show is on!

Som sagt, började right on time. Vi får helt enkelt se hur det går :gremlaugh:
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Hahaa !
Vilket bra idé ! nog fö att man sett mycket rolslpel & sådant i detta medium & sådant. Men jag har nog aldrig hört talas om det via radio. Inte iaf på detta sätt.
Kul initiativ iaf ! :gremlaugh:

/ Johan K, som pratatde lite i radio när man gick på folkhögskolan.
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Ganska bra program. Sitter ju dock och gör grejor samtidigt, så jag "strö-lyssnar" lite, men det är jävligt bra iaf! :gremsmile:
Good work!
 

Robban

Hero
Joined
18 May 2000
Messages
946
Location
Växjö
Re: Podcast?

Inte onsdagens show, då jag helt enkelt glömde ställa in encodern att spela in under sändning. Kommande program kommer dock finnas tillgängliga.
 

dream

Hero
Joined
18 May 2000
Messages
1,030
Location
Portsmouth, England
Re: Podcast?

Mycket kul med en podcast! Det är för svårt att hålla reda på när sådant här sänds, så en prenumeration är att föredra!

Ska lyssna in.
 
Top