w176
Förlorad dotter
Grå kartong och lamineringsark för "glaset"Vad är det för material?
Grå kartong och lamineringsark för "glaset"Vad är det för material?
Jävlar vad coolt. Och vilken mardröm att få som spelare.Jag skrev texten och bytte sedan bara typsnitt till Cthulhu Runes samt en senare notering med "arabiskt" typsnitt, skrev ut och "pergamentiserade" det med te och rev runt alla kanter medan pappret fortfarande var fuktigt. Sedan förberedde jag 2-3 vanliga utskrifter med allt mer av texten med latinska bokstäver som motsvarade hur bra de slog på sina färdigheter.
De är papper som antingen fått vatten på sig och en fått téer, kryddor och sånt på sig tills det färgat av sig.
När jag såg att D&D basic fanns att köpa som pdf, var jag bara tvungen att skriva ut och binda in i en hårdpärmsvolym med båda häftena och omslag taget från lådan![]()
Det blev ju rent löjligt stiligt. Är det något du gjort själv eller har du lämnat in det någonstans?När jag såg att D&D basic fanns att köpa som pdf, var jag bara tvungen att skriva ut och binda in i en hårdpärmsvolym med båda häftena och omslag taget från lådan
View attachment 19568View attachment 19569View attachment 19570View attachment 19571
Gjort själv, finns lite mer info om processen i den här tråden https://www.rollspel.nu/threads/göra-egna-rpg-böcker.81559/Det blev ju rent löjligt stiligt. Är det något du gjort själv eller har du lämnat in det någonstans?