Rollspelspiratens arbetsdagbok

Gillar även det där fragmentariska, likt det ni hade gjort med den där texten Hymylä som inte lät sig läsas, så jäkla bra gjort! Jag ska verkligen ta detta till mig. Tack.
Håller faktiskt på att skriva ett äventyr som är en utveckling av det där Hymylä-inlägget!

(men nu känner jag att jag kapar din arbetsdagbokstråd!)

De senaste veckorna jag inte lagt någon energi alls på mina gamla alster då jag äntligen har fått spela. Inte bara en gång utan hela två gånger!
Jag är blessed. Nu består rollspelsarbetet åt att komma på äventyr och utveckla staden Ambrilla.

Hittade en gammal grej innan som jag blev pepp på att fortsätta skriva på.

Star Galaxy Disco Heroes

Inspiration!
Utan någon som helst inbördes beundran…
Caravan Palace - Lone Digger * Madonna - Hung Up * Kylie Minogue - Spinning Around * Tron
Carpenter Brut - TURBO KILLER [musikvideo] * Critical Role * Purple Disco Machine * Miss Li
The Starbarians (created by Harry Partridge) * Thundercats - Intro * Justice - D.A.N.C.E. * E.T
Turbo Knight - Rasengan * New Retro Wave * Bubbelgum Crisis * Drive * Benjamin Ingrosso
Night Runner - Magnum Bullets (feat. Dan Avidan) [musikvideo] * M.A.S.K - Intro * Dangaioh
TWRP - Starlight Brigade (feat. Dan Avidan) [musikvideo] * A.D Police * Cyber City Oedo 808
David Hasselhoff - True Survivor [musikvideo] * Mystery Skull Animated - Hellbent * Arcane
Imperiets Arvingar - Oskar Källner * Snook - Mister Cool * Veronica Maggio * Neon Demon
Dungeons & Dragons, Tabaxi * Kylie Minogue - Can’t Get You Out of My Head * Ex Machina
Daft Punk, Interstellar 5555 * Ready Player One * Overwatch * 198X * Game Boy * Metroid
Mutant, Götterdämerburg * Monster City * Wicked City * He-Man * X-Men * G.I Joe * Joker
Miike Snow - Genghis Khan * The Chemical Brothers * Eddie Johns - More Spell On You
Lamborghini Countach * Robot Unicorn Attack * Kylie Minogue - Love At First Sight
Gunship - The Mountain * Gorillaz * Starwing - Nintendo * Starfinder - Paizo Inc.

Back