Jag har sett på nätet den här iden om att Comic Sans ska vara dålig eller rent av ond men jag har aldrig fattat varför
Jag har sett på nätet den här iden om att Comic Sans ska vara dålig eller rent av ond men jag har aldrig fattat varför
Jag noterar att MYFAROG mycket riktigt är satt helt i Papyrus.
Comic Sans är fel i nästan alla syften utom det avsedda (och allvarligt talat inte så bra ens på det).Jag har sett på nätet den här iden om att Comic Sans ska vara dålig eller rent av ond men jag har aldrig fattat varför
Måste säga att jag har mer problem med de tre utropstecknen och att man använde stora bokstäver för hela texten. Kombinerat blir det väldigt aggressivt, och tar helt bort från "thank you" delen.Comic Sans är fel i nästan alla syften utom det avsedda (och allvarligt talat inte så bra ens på det).
View attachment 15958
Wikipedia: "Comic Sans has become most infamous for its use in serious circumstances, like warning signs and formal documents, in which it might appear too informal, unprofessional, or inappropriate."
Är inte nazister lite mer av lawfull evil än chaotic?Jag noterar att MYFAROG mycket riktigt är satt helt i Papyrus.
Comic sans är väldigt bra typsnitt om man vill att ens text ska vara lättläst för folk med dyslexi.Jag har sett på nätet den här iden om att Comic Sans ska vara dålig eller rent av ond men jag har aldrig fattat varför
Ja och nej. Watchmen är en av de starka inspirationskällorna, men Dave Gibbons är inte alls imponerad. Wikipedia:Sedan har jag hört att den är inspirerad av texten i watchman seriealbumet.
Och om det är sant så är det ju lite roligt.
Jag har svårt att tro at Varg Vikarnes är Lawful.Är inte nazister lite mer av lawfull evil än chaotic?
Grabben lyckas inte ens vara nazist på rätt sätt…Jag har svårt att tro at Varg Vikarnes är Lawful.