Minimoni
Homelander
Trelleborg tycks vara mer spännande än Karlstad.
Trelleborg tycks vara mer spännande än Karlstad.
Trelleborg är skånes motsvarighet till depression.Trelleborg tycks vara mer spännande än Karlstad.
Trelleborg är skånes motsvarighet till depression.
Skall nog inte hävda att Karlstad är speciellt muntert heller… Men i Värmland så är nog Filipstad vår motsvarighet till depression.Trelleborg är skånes motsvarighet till depression.
TRELLE BORGTrelleborg är skånes motsvarighet till depression.
Jag håller på att skriva ett Forumspel inspirerat av Mörk Borg och Dishonour (datorspelet) som utspelar sig i en dystopisk steampunk/oljepunk version av Trelleborg. Som naturligtvis heter Trelle Borg.TRELLE BORG
Har hört att de ska vara Grums. Enligt utsago så släcker de all gatubelysning på natten för att spara pengar och stan ska ha flest självmord per capita i landet.Skall nog inte hävda att Karlstad är speciellt muntert heller… Men i Värmland så är nog Filipstad vår motsvarighet till depression.
Grums är verkligen inte en speciellt kul plats, men jag personligen upplever Filipstad som mer deprimerande. Nu är jag nästan aldrig i varken Grums eller Filipstad då båda är väldigt deprimerande platser.Har hört att de ska vara Grums. Enligt utsago så släcker de all gatubelysning på natten för att spara pengar och stan ska ha flest självmord per capita i landet.
Übereil