Nekromanti Rollspelsförening i Göteborg?

Alexander B

Veteran
Joined
7 Apr 2001
Messages
95
Location
Hällingsjö, Västergötlands län
Söker en rollspelsgrupp i göteborg. Jag är 18 å gammal och har spelat sedan i sjuan vilket borde innebära sedan 13 års ålder.. 5 år på nacken i rollspelsbrnaschen med andra ord.

Spelar helst rollspel i fantasymiljö även undantag kan göras... Hör av er för jag spelasugen!
 

[H2O]

Veteran
Joined
17 May 2000
Messages
178
Location
Linköping
Spelföreningen Eldar (http://www.eldar.now.nu) håller visserligen till i Mölndal, och inte i Gbg...men 7 minuter med pendeltåg kanske du klarar? :gremwink:

I vilket fall så är vi en förening med ca 40 medlemmar i åldrarna 14-23 (något åt det hållet iaf) och spelar det mesta i spelväg.
Vi har precis skaffat oss en lokal och lär börja hålla regelbundna möten där från mars och framåt.

Det finns med stor säkerhet folk som vill spela rollspel med dig där. Jag t ex. :gremsmile:

Du är varmt välkommen att höra av dig till oss!

/Hannes - Eldars webbmaster
 

Solinde

Veteran
Joined
8 Sep 2002
Messages
52
Location
Linköping
Trevligt, trevligt. Mikael är visserligen inte kassör längre, men han kan säkert välkomna dig ändå eller hänvisa dig till Rebecka, som är vår nya kassör. Jag hoppas att just det där inte ställer till med några problem, och om det gör det får jag be om ursäkt för att sidan inte har uppdaterats tidigare. Nu är det i alla fall gjort. :gremblush:
Jag ser fram emot att se dig i föreningen. :gremsmile:

/Caroline - ordförande i Eldar
 
Top