Konvent Rollspelsdagen på Alphaspel

ceruleanfive

Bläckfisk
Joined
23 Feb 2017
Messages
2,724
Location
Eskilstuna
Den 1:a juli arrangerar vi en temadag i rollspelens tecken på Alphaspel. Man kommer att kunna prova-på en mängd olika rollspel, ta del av fina rea-erbjudanden och det kommer att finnas massor av give-aways från bl.a. Free RPG-Day och Fria Ligan. På kvällen kommer vi även ha rollspel på scenen i restaurangen där publiken kan delta och vinna fina priser.

Mer info kommer snart. Följ eventet här för uppdateringar och allmän info.
Några som ska dit?
 

bortom12e

Swordsman
Joined
20 Jun 2018
Messages
484
Jag kanske svänger förbi och säger hej om det kommer dit lite wrnuare som jag känner. Men jag kommer inte stanna för spel tror jag.
 

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,722
Jag tror jag är ledig och obokad den dagen, men jag slits spontant mellan "Åh, funderar du på att fara @ceruleanfive? Det kanske vore nåt att gå på ändå..." och "Ugh, det kommer väl vara en massa folk." 😅
 

StradhLestat

Warrior
Joined
8 Sep 2020
Messages
336
Location
Fruängen
Jo,,,, nu besträmde jag mig för att jag tänker gå... åker ut till ön efteråt istället... Bokade in mig på passet för Väsen....sen kommer jag nog bara drälla runt i övrigt och vara social/odräglig (beroende på perspektiv antar jag) ;)
 

Arrikir

Swordsman
Joined
14 Jan 2019
Messages
451
Location
Uppsala
Jag vill gärna komma på rollspelens dag, men har en 1 1/2 månaders bebis hemma som tar prioritet.
 

Franz

Things aren't different. Things are things.
Joined
4 Dec 2010
Messages
5,927
Kanske kommer. Kruxet är att jag är ensam med lilla sonen hela dagen, så det beror vilket humör han är på.
 
Top