Nekromanti Rollspelsböcker säljes!

Satan

Veteran
Joined
28 Apr 2002
Messages
19
Location
Stockholm
Dessa böcker är till salu:

Eon (första upplagan) 200:-
Mundana 100:-
Spelledarskärm till Eon 50:-

Neotech (första upplagan) 150:-
Hardware (utrustning mm) 100:-
Nippon (kampanj och äventyrsmodul) 100:-

Kult grundboken 200:-

Mutantboxen (vet inte vilken upplaga men det är en snubbe med en picka på framsidan, 2 böcker och ett häfte) 200:-
Krim (tillägg) 100:-
Shanghai den förbjudna staden(äventyr) 60:-

Mutant R.Y.M.D (box, 2 böcker 1 häfte, föregångaren till Mutant Chronicles) 200 :-

DoD 5:e upplagan tilägg: Vapen o Rustningar, Magi, Alver. Samtliga 80:- st.

DoD91 tillägg: Alver, Krigarens Handbok, Hjältarnas Hanbok, Kaos Väktare, Tjuvar o Lönnmördare, Svartfolk, Gundabad(kampanjmodul o äventyrsmodul) samtliga 200:- st.

Nidland Boxen(2 böcker) 200:-

Ett antal Sinkadusnummer 30:- st.

I stort sett alla prylarna är i ypperligt skick, har knappt använts, stått i e bokhylla i många år...
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Göra en affär med Satan? Brrr, nej tack.. [NT]

"Eller hela rasket för.. din [color:red]SJÄL</font color=red>"


<center>-Arvidos, ville vara den första att göra en vits på Satans användarnamn.</center>
 

Satan

Veteran
Joined
28 Apr 2002
Messages
19
Location
Stockholm
Re: Göra en affär med Satan? Brrr, nej tack.. [NT]

Jasså du dödlige, du klagar på vad Mörkrets Furste har att erbjuda för din själ? Men "herren" Gud då? Vad i hela helvete ger han för en själ eller två? Jo det ska jag tala om för dig, han ger dig något så patetiskt som "syndernas" förlåtelse. Vad fan ska du med det till? På den yttersta dagen så tar jag över likförbannat och då räcker det inte med något jävla syndernas förlåtelse min vän. Nej ta nu istället dessa rollspelsböcker och slut dig till den mörka sidan....
 

Satan

Veteran
Joined
28 Apr 2002
Messages
19
Location
Stockholm
Re: Se så den onde går på.

Hahahaha. Gud är död och Satan lever. Se dig omkring och du har genast tusen bevis...
Fallen av fri vilja vill jag tillägga.
 

Satan

Veteran
Joined
28 Apr 2002
Messages
19
Location
Stockholm
Re: Vem tror på lönnarnas prins!

Vänd er till herren i erat fördärv ni kristi lamm, men han vänder er bara arslet till i eran desperata bön. Ty jag är i sanning "lönnarnas prins" och sirap är mitt vapen....
 

Toggrikk

Veteran
Joined
28 Dec 2000
Messages
106
Location
Uppsala
Jag är intresserad av att köpa ditt kult för tvåhundra. Hur hade du tänkt dig överföringen? Finns det kvar postförskott? Har dy ett personkonto eller postgiro?

Kan du internposta mig ditt telefonnummer så gör vi upp saken?
 

walium

Ganska töntig, faktiskt
Joined
8 Apr 2001
Messages
8,460
Location
Linköping
Snygg mössa. Var kan man få tag i en sådan?[nt]

NT = No Text (Ingen text)
 

walium

Ganska töntig, faktiskt
Joined
8 Apr 2001
Messages
8,460
Location
Linköping
Typiskt!

Synd att man inte ser någon modern biskop ge sig in i någon konflikt beväpnad till tänderna och med mössan käckt på sned.
 

Lord_Crucificer

Veteran
Joined
14 Dec 2002
Messages
99
Location
Göteborg
Re: Vik hädan onda väsen i herrens namn.

Vill ni se nåt kul? gå till denna sida: http://www.crosswinds.net/~sffs/rollspel.htm
Den är rätt löjlig, men vad kan man vänta sig när den är kristen. Förrästen du var visst kristen själv. ojdå. gör gärna också trostestet på denna address:
http://www.crosswinds.net/~sffs/test2.htm
Ännu löjligare! min fullständigt ateistiska kompis fick -220 poäng. Med andra ord en relativt extrem satanist enligt dom. Om det hade varit så väl.

SHEMAMPORASH!
 
Top