Nekromanti Rollspelsaffärer, -butiker

gus87

Veteran
Jag vill hitta fler rollspelsaffärer/butiker etc. Har varit på SF-bok samt Dragon's Lair.
Skriv ner alla ni känner till, namn och adress till stället så man kan hitta dit. Gärna stockholm.
Tack på förhand.

Tyvärr handlar jag nästan bara rollspel på nätet numera. Lägre priser på det viset.

Här kommer Eldkvasts länksida. Under rubriken Spelbutiker (Sverige) hittar du en lista på de spelbutiker jag fått med hittills. Förresten är detta en bra tråd, för om jag får nys om fler butiker kan jag utöka länksidan lite mer. :gremwink:

Spel i focus/Card collector har en affär i gbg.

Butik & Besöks & Leveransadress
Spel i Focus / Card Collector
Åvägen 42 - Gårda Focus
412 51 Göteborg

Grymt trevlig butik, som har det mesta inom framför allt kort- och brädspel. Kan hända att de har rollspel också, inte helt säker faktiskt.

Det självklara valet för mig när jag köper rollspels produkter:

PM Hunk här på forumet. Han driver Goblin Games i gbg. Alltid väl bemött och skickar hem grejorna till dig snabbt och effektivt. Fixar allt ifrån Indie, Traditionella rollspel till Brädspel.

Kan bara varmt rekommendera det valet.

//Flurtis

Brynolf said:
Arcane vid Odenplan kanske? De brukar i alla fall ha en del begagnat jox.
Visst, där kan man hitta både det ena och det andra. Synd bara att de är så jävlarns dyra. Begagnade prylar kostar minst dubbelt så mycket där som på nätet. Sedan har de även svart bälte i att inte svara på mail, så det är lite si och så med deras service

/Anders

Back