Nekromanti Rollspels formulär.

SiverRain

Veteran
Joined
25 Jan 2003
Messages
1
Location
Stockholm ---> Bromma
Tjeba!

Efter att ha spelat DoD6 ett tag nu så harjag upptäkt att rollspelsformulären inte är allt för bra. Så jag undrar om någon vet någon sida som det finns andra varijanter på?

Går även bra att ta kontag med mig på:
ICQ: 107655584 Nick: LuckyLuke
 

Mouja

Hero
Joined
1 Dec 2001
Messages
1,011
Location
Sundsvall
Jag har gjort ett eget, fast det är förståss gjort efter våra husregler.. så jag vet inte om det riktigt klaccificerar sig som ett "bra" rollformulär med de vanliga reglerna...
 

globbe

Veteran
Joined
24 Jan 2002
Messages
54
Location
Norrköping
vet inte om du spelat med expertreglerna, men efter att ha spelat med dem och använt det formuläret som följer med expertboken skulle jag vilja säga att det formuläret är betydligt bättre i förhållande till reglernas utformning än vad originalet var...
 

Punger

Hero
Joined
9 Nov 2000
Messages
1,413
Location
Ekshärad, Värmland men bor numera i Norrköping.
Färdigheter

Men är det inte jäkligt dåligt med plats för färdigheterna på Expertformuläret? Det mesta fick plats bra men just färdighterna var det lite trångt med.

Kanske jag och mina spelare som har krånglat till det för mycket, det händer ibland.
 

Punger

Hero
Joined
9 Nov 2000
Messages
1,413
Location
Ekshärad, Värmland men bor numera i Norrköping.
Konstigt

Tyckte att det riktigt dåligt med plats. Förvisso så skulle ju mina spelare höja i ganska många av färdigheterna så då blev det ju flera som skulle skrivas upp, men jag vet att en av dem inte ens fick plats med sina Yrkesfärdigheter. Där kom ju Magiraderna bra till pass...
 
Top