Nekromanti Rollspelet Svavelvinter - snabbstart på engelska

Joined
31 May 2007
Messages
402
Location
Stockholm
Tack vare strålande insatser av Etepete (översättning) och Dante (layout) har Fria Ligan i dag släppt ett snabbstartspaket till rollspelet Svavelvinter - på engelska! Och helt gratis är det.

Läs mer, och ladda ner, här.

Sprid gärna ordet till vänner i världen!
 

kalcidis

Hero
Joined
30 Jul 2000
Messages
893
Location
Östbergahöjden
Supersnyggt! Lycka till och hoppas att Svavelvinter både kommer på engelska och blir den succén den förtjänar att bli.
 

Mundo

Myrmidon
Joined
7 Jan 2010
Messages
3,674
Location
Eslöv
Det här är helt fantastiskt.
Jag har precis suttit och försökt övertala mina engelsk-talande vänner att försöka spela detta spel med mig.

Är det för mycket att hoppas på att ni kommer att översätta hela rollspelet?
Jag skulle lätt donera en mindre summa till en kickstarter för detta, ni behöver ju inte skriva ut det som bok eller så, skulle vara nöjd med en PDF.
 

Leon

Leo carcion
Joined
8 Mar 2004
Messages
6,445
Mundo said:
Det här är helt fantastiskt.
Jag har precis suttit och försökt övertala mina engelsk-talande vänner att försöka spela detta spel med mig.

Är det för mycket att hoppas på att ni kommer att översätta hela rollspelet?
Jag skulle lätt donera en mindre summa till en kickstarter för detta, ni behöver ju inte skriva ut det som bok eller så, skulle vara nöjd med en PDF.
Hor garna av dig om det blir av. En av anledningarna att jag var sa glad att ta itu med detta (forutom att det ar roligt att oversatta, och sarskilt Svavelvinter) var att jag ville introducera mina spelare har i Edinburgh for spelet. Efter Last Days of Arhem ar vi nu en god bit inne i en hemmabrygd kampanj i morkaste Korald.

Jag diskutera garna fordelar och nackdelar, hinder och mojligheter med att spela svavelvinter med folk som inte pratar svenska. Gott om alla fyra :gremsmile:
 
Top