Nekromanti Rollspelare på Gotland

Daniel Andersson

Swordsman
Joined
27 Jul 2000
Messages
416
Location
Järna, Södertälje
Hej
Då jag ska flytta till Gotland i augusti tänkte jag kolla läget lite på rollspelsfronten där.
Jag har själv spelat sedan jag var fjorton år, är trettiotre nu, även om studierna har gjort att det blivit lite skralt med spel det senaste året. Nu är jag dock färdig med studier och är sugen på att spela igen.

Under de år jag spelat har jag provat på många rollspel: Dungeons & Dragons (i en mängd olika varianter, inklusive 3ed), Drakar och Demoner, Mutant, Flashing Blades, Deadlands, Call of Cthulhu, Vampire, Changeling, Mage och WFRP är väl de jag på rak arm kan komma på att jag spelat med någon större kontinuitet.

Dessutom har jag spellett en del: Drakar och Demoner, Dungeons & Dragons (inklusive 3ed), Shadowrun, Castle Falkestein, Earthdawn, 7th Sea, Mutant och Changeling.
Dessutom har jag provat en uppsjö andra spel några enstaka speltillfällen.

Finns det rollspelare på Gotland, och är några av dem intresserade av att få en till spelare?

Vänliga hälsningar
Daniel
 

Hustomte

Veteran
Joined
22 Sep 2004
Messages
3
Hej Daniel!

Äntligen en som bor på Gotland!
Jag har nu bott på gotland i 2 år, skulle också vilja lira lite rollspel. Har spelat litegrann förut i Sundsvall, och det var Drakar och demoner. Det var skojigt! Skulle jättegärna vilja uppleva det igen. Vi (Jag och min sambo) har själva köpt in Drakar och Demoner 6. Men det är spelare vi saknar, och helst någon SL, ingen av oss har varit SL så lite erfarenhet först skulle ju inte skada. Men viktigaste är ju ett seriöst spelande. (för det hände nångång att de tappade tråden i förra gruppen vi spelade i). Vi är 27år och respektive 28 år.
Min e-post adress är:
visualdreams@passagen.se

Hör av dig!!!
 
Top