Nekromanti Rollspelare i Arvika?

Minimoni

Homelander
Joined
6 Mar 2003
Messages
3,324
Location
Karlstad Sverige/Hiroshima Japan
Tjo! Bor personligen i Karlstad och har en liten spelgrupp som jag är SL i. Om du inte har några problem att åka till Karlstad varannan vecka då vi spelar, så är du välkommen att testa att spela med oss. Vi i spelgruppen är alla närmare 40 än 30 och har spelar tillsammans sen vi var 14.
 

Wilmer

Hero
Joined
9 Jan 2005
Messages
1,086
Location
Grindmaiden
Det låter intressant! Jag är snart 30 och har spelat diverse sedan 10 års ålder. Vilka dagar brukar ni spela?
 

Minimoni

Homelander
Joined
6 Mar 2003
Messages
3,324
Location
Karlstad Sverige/Hiroshima Japan
Vi spelar varannan lördag från 12:00 och så långt vi vill/orkar eller har möjlighet till. Varannan lördag regeln är självklart väldigt flexibel då jag är SL och har familj, de andra i gruppen kan också få förhinder då och då men vi försöker hålla oss till varannan lördag :)

Just nu har vi en paus då jag varit med familjen i Dubai och är nu i Japan för att umgås med min frus familj i drygt en vecka till. I morgon skall vi delta i minnesdagen för de som dog när Little Boy detonerade. Men jag är hemma i Sverige igen efter den 17:e och då skall gruppen bestämma när nästa spelmöte är.
 

Wilmer

Hero
Joined
9 Jan 2005
Messages
1,086
Location
Grindmaiden
Alright! Postar du i tråden när du vet? Jag kommer bo i Karlstad sista veckan i augusti, det går ju att ta en fika/öl den veckan om inget spelmöte blivit av innan dess.
 
Top