Nekromanti Rollspelande bönder i Västerås

kalas

Veteran
Joined
18 Oct 2000
Messages
96
Location
Västerås, Sverige
Halloj igen! Minns ni mig med alla klagomål kanske. Tvärtom är jag och min spelgrupp ett trevligt gäng som otroligt gärna spelar rollspel på fritiden. Let´s face it. Hela fritiden.
Vi brukar vara belägna i Västerås trakten och söker DIG som vet att du har något att komma med. Både som rollspelare och som ny rollspelare. Alla åldrar, unga som gamla, fula som snygga, kille som tjej, smarta som mindre smarta, glada som sura, öppna som slutna o s v. Vi finner att våran spelgrupp kanske inte räcker till och vill därför ha med flera som känner sig sugna på att spela rollspel hos oss i Västerås ( eller hos er var ni nu än bor). Vi söker inte bara erfarna spelare utan även nybörjare som kanske känner att de vill prova på något nytt.
Gruppen har åldersgruppen 1981-1982 och spelar för det mesta EON och Neotech 2. Även en del warhammer slås upp på bordet då vi finner att spelet kan vara skönt att koppla av med som omväxling. Som sagt. Har du lust att lira med oss så är det bara att svara på detta message, så att säga.

MVH
Darki (mannen som har för lite spelare i sin grupp)
 

Sir Forgal

Veteran
Joined
10 Jan 2001
Messages
57
Jag är en rollspelare sedan tidigare och skulle vilja vidda mina vyer lite. Det som jag hällst skulle vilja testa, eller bara iakta och lära, är Warhammer. Jag spelar i en grupp som lirat en del rollspel och funderat på att börja lira nåt figurspel.

Dom spel som vi spelar, eller har spelat är: Neotech, Kult, Drakar, Mutant och Warhammer FRP.

Skicka gärna ett mail... / Sir Forgal - mikke_x@yahoo.se
 
Top