KÖPES Rollspel till födelsedagspresent

luddwig

Lawful evil
Joined
30 Jan 2013
Messages
5,620
En kompis fyller snart år och jag skulle vilja ge honom ett rollspel i present. Samtidigt tänker jag att det kanske kan finnas en och annan forumit som har något rollspel som bara samlar damm. Så frågan är, har någon en lämplig födelsedagspresent att sälja? Lös kravspecifikation:
  • Hyfsat traddigt
  • Inte alltför slitet
  • Gärna lite ovanligt
  • Gärna lite kluriga regler
  • Inte dyrt, typ ett par hundralappar (jag har även lite att byta med om det kan vara intressant)
Han har nämnt att han är nyfiken på Whitehack så det skulle kunna vara ett alternativ om någon tröttnat på sitt exemplar.
 

McKatla

Utan titel
Joined
2 Aug 2010
Messages
1,064
Jag har ett ex av Whitehack, senaste editionen, pocketversionen, jag kan skiljas ifrån. 100 spänn + frakt. (Kostar 19.95 EUR ny på Lulu.)
Bläddrad i, men gott skick. Antydan till veck i över högra hörnet på pärmen (se bild).

View attachment 18172
 
Last edited:

luddwig

Lawful evil
Joined
30 Jan 2013
Messages
5,620
Jag har ett ex av Whitehack, senaste editionen, pocketversionen, jag kan skiljas ifrån. 100 spänn + frakt.
Bläddrad i, men gott skick. Antydan till veck i över högra hörnet på pärmen (se bild).
Ja men det låter utmärkt. Vi kan ta detaljerna i PM.
 

clarence redd

FrostByte Books
Joined
23 May 2014
Messages
1,566
Location
Göteborg
Jag hittade Burning Wheel revised edition och Character Burner i hemliga lådan. Båda i mycket bra skick.
 
Top