Nekromanti Rollspel och Strategi i Göteborg

Hantverkaren

Veteran
Joined
5 Dec 2000
Messages
3
Ciao!

Jag är en 22 år gammal seriös lirare som är rätt ny i Götet och letar grupp/klubb/förening att lira med.
Jag har många års erfarenhet som Keeper/Dungeon Master/Spelledare och gillar den rollen
lika bra som att själv ha rollperson. Det jag har kunskaper och är mest intresserad av är ADD, DoD, Call of Cthulu,
Star Wars och Shadowrun. Med strategispel så har jag erfarenhet av Empires in arms, World in Flames, Junta och
5th Fleet. Jag har även material till SAMTLIGA av dessa titlar nämnda här (speciellt till ADD, Shadowrun).

Om du kan känna att det låter intressant att ha någon sån här i ditt gäng så hör av er!!

Adios,
Jacob
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Hmm, jag Redaktor Mmm (fram forumet), Arvidos (fran forumet), nagra fran NeoGames och en bekant till mig funderar pa att spela lite NeoTech om det later intressant sa hor av dig. Vi har dock ingen fast lokal an, och det ar an sa lange bara pa planeringsstadium, men vi kan nog traffas nagon gang och gora RP's tillsammans nagon gang efter nyar (Mmm hade lite stressig eller nagot i den stilen).

/Seinet, som inte kan skriva the Ohh:s, the Ehh:s and the Uhh:s (a+/ring, a+: and o+:) pa denna dator.

<font size="3">Klaga inte pa Offensiv!</font>
<font size="1" color="#646464">Vi vill se RipperDoc ata sina kangor</font>

P.S. Verkar inte som om jag kan fa till nagra tecken alls med denna dator
D.S.

<A HREF="http://hem.passagen.se/seinet" target="_new">http://hem.passagen.se/seinet</A> seinet@hem.passagen.se
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Och sen...

Och sen har vi ju mitt eviga propaganda-objekt.. GÖTA LEJON!

Klubb:
St Pauligatan 27, källarlokal.
11-17 lördag 12-18 söndag
Rollspel och andra spel (och skrikiga skitungar, grr..)

Tel: 031-198310.


/Arvidos, Riddare av nätet
Beväpnad med mus och tangentbord
Ridderlig respekt och ideal
 

Karl

Veteran
Joined
26 Nov 2000
Messages
8
Location
Trollhättan, Göteborg
Hello!
Vi har en förening med egen lokal i Göteborg. Vi har för tillfället endast två kampanjer (Mage och D&D)igång men det är ytterligare tre till fem på gång. Bla Werevolf, DoD6, DoD Expert, eget system till WH 4000 roleplaying och Vampire. Vi spelar ofta och gärna tabletopp och brädspel allt fån axis and allies till mordheim, blood bowl och 40K. Just nu är vi mitt uppe i en Mordheim kampanj. Vi har öppna träffar Måndag tisdag, lördag och söndag men det är nästan alltid folk i lokalen, och då är självklart alla medlemmar välkomna. Vi har ännu inga problem med småungar (medelålder på ca 25) men vem vet de drar ju in pengar de små liven.

Intresserade hör gärna av er till mig.

KARL
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
E de YLVA? [NT]

nt


/Arvidos, Riddare av nätet
Beväpnad med mus och tangentbord
Ridderlig respekt och ideal
 
Top