Nekromanti Rollspel.nu skickar blommor till Arfert

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
Ska omedelbart försöka sätta in pengar till WRNU - så jag förtjänar den blå färgen.
 

Lambi

Swordsman
Joined
5 May 2001
Messages
597
Location
Stockholm
Min magkänsla säger mig att jag borde göra tvärtom det du tycker i precis allt. Om inte annat bara på pin kiv. :gremtongue:

Men i det här fallet så måste jag säga att ni har hanterat det exemplariskt. Good work!
 

Pixie_UBBT

Veteran
Joined
21 Dec 2002
Messages
87
Location
Stockholm
Som jag skrev i den andra tråden så kom blommorna fram väl igår och Tomas blev jätteglad för dem och hans dotter Lyra tyckte de luktade gott! :gremsmile:

Ska även hälsa från hans familj att de uppskattar den omtanke som ni alla visar.

/Johan
 

Simon

Swashbuckler
Joined
10 Oct 2000
Messages
2,602
Location
Malmö/Stockholm
Pixie said:
Som jag skrev i den andra tråden så kom blommorna fram väl igår och Tomas blev jätteglad för dem och hans dotter Lyra tyckte de luktade gott! :gremsmile:

Ska även hälsa från hans familj att de uppskattar den omtanke som ni alla visar.

/Johan
Gott att höra!
 

avatarex

Myrmidon
Joined
18 Dec 2000
Messages
4,199
Location
Göteborg
Mycket bra initiativ, och samtidigt en bra motivation att donera. Självklart kan donationspengar användas till ram-minnen men det känns samtidigt så mycket mer angeläget att stötta forumiter i besvärliga situationer.

avatarex: Donera!
Arfert: Krya på dig!
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Kanske dags att införa två priser på ölen på GC-puben nästa år. Ett vanligt pris och ett "donationspris" där skillnaden skänks 50% till wrnu och 50% till det som Dante länkade till om suicidprevention.

Kombinera detta med den tävlingen ni hade i år så ifall man köper för donationspris så får man ett extra gummiband. Visserligen kan detta ses som en alkoholhets och det är ju inte vidare bra. Kanske bättre då att "sälja" gummiband för en femma eller tia.

/Seinet Wintermute - Skall snart till Chalmers och skriva två astronomitentor efter bara fem timmars sömn. Exoplaneter och Etnoastronomi, here I come!
 

Pixie_UBBT

Veteran
Joined
21 Dec 2002
Messages
87
Location
Stockholm
Tyvärr så har Tomas blivit lite sämre igen. Det var planerat att han skulle komma till ett rehab-ställe i måndags, men nu blir han kvar för observation till efter julhelgen. Ingen större försämring, men svullnaden/trycket hade ökat lite och de vet inte riktigt varför. Bra att doktorerna håller noga koll på honom, men tråkigt att behöva fira jul på Huddinge. Just den där avdelningen är ju inte den hemtrevligaste att tillbringa julen på...

Jag lider väldigt med Tomas familj just nu.

ARGGGGGGGGH!!! Någon som har några hero-points att lägga i potten?
 

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Joined
13 Mar 2000
Messages
5,263
Location
Örebro
Usch vad tråkigt. :gremfrown:

Vi håller tummarna att det blir bättre och att de finner varför svullnaden/trycket ökat. Jag har givetvis spenderat alla mina kvarvarande hero-points för Arferts tillfrisknande!
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Fyfan, det är verkligen maximal otur. Helt klart förjävligt. Ja, det är verkligen synd om Tomas och hans familj, men tur i oturen som du säger. Att Tomas får den hjälp han behöver är naturligtvis det huvudsakliga. Det är typiskt att allt ska se just vid jul... December är riktigt ruttet i år.

Hur som helst...

Önskar Tomas allt gott och att läkarna får bukt med alltsammans.
 
Top