Magnus Seter said:Arvidos MC said:(Finns det inte redan något sådant här?)
Om det finns, tycker jag att vi ändå kör på. Jag vill se rollspel.nu sätta agendan!
/M
Lär av Paxen; han har en norsk flagga som avatar och folk brukar tro att han är en bot i småpraten.Lu-kaazh said:jag försöker regga mig på det norska forumet men jag kommer inte förbi testet om jag är en bot.
#8495 said:Det är klart Föreningen WRNU ställer sig bakom det här. I mitt tillfälliga envälde har jag beslutat det.
Skulle det vara ett problem?µnvlll said:Ser bra ut. Dock vill jag nog att vi håller det inom Sverige till att börja med.
Förslag på namn: "Rollspel.nus pris i rollspel till Alfred Nobels minne"
Kan riksbanken så kan väl vi.Antar att "Nobel" är skyddat dock. :/
µnvlll said:Ser bra ut. Dock vill jag nog att vi håller det inom Sverige till att börja med.
Förslag på namn: "Rollspel.nus pris i rollspel till Alfred Nobels minne"
Kan riksbanken så kan väl vi.Antar att "Nobel" är skyddat dock. :/
anth said:Lär av Paxen; han har en norsk flagga som avatar och folk brukar tro att han är en bot i småpraten.Lu-kaazh said:jag försöker regga mig på det norska forumet men jag kommer inte förbi testet om jag är en bot.![]()
Vem är då Sarkath Han?DeBracy tycker att det ska heta »Sarkath Hans pris för utomordentliga dåd i bordsrollspelens tjänst«
Pilzeman said:Vem är då Sarkath Han?DeBracy tycker att det ska heta »Sarkath Hans pris för utomordentliga dåd i bordsrollspelens tjänst«
Pilzeman said:Vem är då Sarkath Han?
http://sv.wikipedia.org/wiki/Sarkath_Hans_gravvalvWikipedia said:Sarkath Hans gravvalv är ett äventyr till rollspelet Drakar och Demoner, utgivet 1984. Äventyret var en översättning från ett originaläventyr av Steve Perrin och är ansett som ett av de sämsta äventyr som gjorts till Drakar och Demoner.
Krille said:DeBracy tycker att det ska heta »Sarkath Hans pris för utomordentliga dåd i bordsrollspelens tjänst«
å ja åxå, såklartMåns said:Krille said:DeBracy tycker att det ska heta »Sarkath Hans pris för utomordentliga dåd i bordsrollspelens tjänst«
I second that.