Nekromanti Rollspel.nu-grupp i WoW …

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,903
Location
Stockholm
För att få slut på diskussionen …

… har jag helt enväldigt beslutat att vi ska lira på Steamwheedle Cartel – en RP-server (det kan vara kul att testa, och de flesta säger ju att det inte är så särdeles strikt).

Där finns numer en orc hunter vid namn Darzhag.

Det är jag.
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,443
Re: För att få slut på diskussionen …

Och där finns dessutom en trollprästkvinna med namnet Heavjin och ni kan ju gissa vem det är. :gremsmile:
 

Nightowl

Champion
Joined
17 May 2000
Messages
8,341
Location
Avliden, Tristerbotten
Re: För att få slut på diskussionen …

Då får jag börja ta i för att få grejer att fungera då. (Jag har nog en gammal undead priestess som lurar där, för övrigt.)

Erik
 

Marcus J

Hero
Joined
8 Oct 2003
Messages
950
Location
Göteborg
Re: För att få slut på diskussionen …

Lite sent inkommen i disskusionen, men jag skaffade ju precis WoW. Jag är en Orc warrior som heter Knash. Samma server självklart.

/Marcus
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,903
Location
Stockholm
Jag lägger till dig som friend ...

Jag (m orc hunter), Yassilus (f troll priest) och Vulf (f orc warrior) spelade upp oss till level 4-5 nånting – sen skulle Vulf raida med sin main och jag käka, så vi avbröt för kvällen.

Om ni andra lirar upp er till ungefär samma nivå, så kör vi tillsammans allihopa nån kväll.

(RP var inte så farligt.)
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Finns det inte nån 14-dagarstrial eller något?

Jag blev ju rastlös nu när ni börjat. :gremsmile:
 

Marcus J

Hero
Joined
8 Oct 2003
Messages
950
Location
Göteborg
Re: Jag lägger till dig som friend ...

Trevligt att råkas.

Angående Rp så var det helt ok, men det var en del som inte verkade ha fattat det här med namnen, Demolition och Predatorbg passar inte riktigt på en rp server tycker jag. Men de lär väl inte överleva bort anför startområdet.
 

Marcus J

Hero
Joined
8 Oct 2003
Messages
950
Location
Göteborg
Re: Finns det inte nån 14-dagarstrial eller något?

jag har en 10dagars liggandes, kan skicka den koden med pm om du vill ha den.

/Marcus
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Re: Finns det inte nån 14-dagarstrial eller något?

Det är (typ) tio dagar till löning, så det skulle ju passa helt fantastiskt. :gremgrin:
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,903
Location
Stockholm
Re: Tydligen bara för ...

Jag ska kolla vad jag kan erbjuda.
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Re: Tydligen bara för ...

Alltså, jag har inte fått nån kod eller något än, jag bara kollade in sidan och det står att "This account creation process is only available to customers in North America, New Zealand, Australia, and Singapore." på samma sida där man ska fylla i koden. Så jag tror det kvittar, för servern du valde var europeisk, väl?
 

Marcus J

Hero
Joined
8 Oct 2003
Messages
950
Location
Göteborg
Re: Tydligen bara för ...

Jag spelade på guestpass (som blizzard kallar det), så det ska inte vara något problem, även på en Europeisk sever.

/Marcus
 

G4il1

Veteran
Joined
12 Oct 2004
Messages
160
Re: Tydligen bara för ...

Eftersom jag jobbar med Dante och vi pratar en hel del WoW så tänkte jag vara med er lite. Men då jag är med i en Alliance "elit" raid guild kallad Muffin Mayhem på Runetotem (PvE) och vi nu kör en massa Naxxramas och AQ40 raidande så kommer jag inte kunna spela med er jätte frekvent. Jag har dock skapat en Male Undead Rogue som heter Mondorian och jag kommer flytta honom till Durotar.

För er info då så har jag spelat WoW sedan mars 2005 och detta är min 13:e karaktär. Har mest spelat Alliance men har spelat upp en Troll mage till lvl 40. Mina main karaktärer är en Druid och en Präst så jag är healer i själen men jag har även en Night Elf Rogue som jag spelat upp till 40 så jag skall nog kunna spela Mondorian hyffsat också hoppas jag.

/Nicklas
 

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
6,948
Re: Tydligen bara för ...

Välkommen till rollspel.nu, och välkommen till vår WoW-grupp.

Själv sitter jag i ungefär samma sits som dig, även om jag inte är lika 1337 :gremsmile:. Vi har MC på farm status och har börjat stånga oss igenom BWL. Också healer, female dwarf paladin.

- Vulf
 

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
6,948
Namn på guilden?

Vad ska vi heta när vi har tillräckligt med folk för att starta vår guild?

Wrnu eller?

- Vulf
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Re: Raiders of Wrnu? …

Funkar skitbra, om man uttalar det låter det precis som "roev". :gremcool:
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Re: För att få slut på diskussionen …

Togtok, male troll shaman. Hade tänkt springa lite längre än level 6 idag, men andarna var inte med mig (morsan tvingade mig att städa + att jag nu är satt på att rippa 24 skivor och bränna tre kopior av varje). Får se om jag tar en paus efter de första 12 eller något, jag spelar gärna ikväll med sikte på level 10, iallafall.
 
Top