Nekromanti Rollspel i Uppsala (igen!)

Watchman

Warrior
Joined
11 Dec 2000
Messages
213
Location
Uppsala
Det börjar arta sig

Nu ser det ut som att vi är tillräckligt många intresserade för att kunna skapa en spelgrupp.

Jag tycker att vi skall komma överens om att mötas och diskutera hur vi skall lägga upp spelandet och vad vi skall spela, vem som skall få äran att spelleda den första kampanjen och så.

Har ni några förslag? Själv har jag sommarlov och är ledig hela tiden förutom när Arvikafestivalen och Medeltidsveckan är, så jag kan så gott som alltid.
 
Joined
27 Sep 2001
Messages
1,154
Location
Uppsala
Möte

Det vore en höjdare om vi kunde komma överens om tid och plats för möte. Jag kommer till stan på fredag kväll och har sedan 3 veckor semester som jag kommer att tillbringa till största delen i Uppsala. Problemet är att jag inte kommer att ha tillgång till nätet på ett tag eftersom jag måste skaffa bredband.

Jag kommer att ha telefon 070 2116742. Den ska fungera från och med måndag men jag litar inte alltid på Telia...

Vad sägs om att träffas på något fik på söndag? Typ Café Linne kl 11.00 AK eller nåt? Då skulle vi kunna diskutera framtida planer.
 

TheWiz

Veteran
Joined
13 Jan 2002
Messages
21
Location
Uppsala
Re: Möte

Håller med. Vi har blivit en 5 stycken nu (tror jag). Liksom Watchman så är jag ledig en lång tid nu. Bestäm plats, tid och dag så vi kan sätta igång.

(helst inte altför tidigt på dagen eftersom jag gillar att sova). /images/icons/tonguea.gif
 

TheWiz

Veteran
Joined
13 Jan 2002
Messages
21
Location
Uppsala
Re: Möte

Jag också.

Jag har även skickat ett e-mail med tid och plats till en annan som var intresserad av att spela.
 

TheWiz

Veteran
Joined
13 Jan 2002
Messages
21
Location
Uppsala
Re: Möte

Ro83rt kunde tyvärr inte på söndag, men hälsar att han är intresserad av att delta, helst D&D3. Men han har även spelat Eon.
 

Watchman

Warrior
Joined
11 Dec 2000
Messages
213
Location
Uppsala
Re: Söndag

Det verkar som att ett möte på söndag är en bra idé.
Därsför tycker jag att alla som kommer till Café Linne klockan 11.00 på söndagen skall skriv upp sig här eller något så vi vet om det är några som kommer.

Jag har långt blont hår, är någorlunda svartklädd och har ett litet namnhalsband som det står "Watchman" på, så att ni känner igen mig.
 
Joined
27 Sep 2001
Messages
1,154
Location
Uppsala
Re: Söndag

3-4 mm mörkt hår (och inte endast på huvet). Kortärmad skjorta lite slarvigt hängandes utanför brallorna/shortsen. Sandaler (det är ju sommar!). Ostadig zombieblick om jag inte fått första koppen kaffe. En stor Linnébulle i handen.
 
Joined
27 Sep 2001
Messages
1,154
Location
Uppsala
Tid och plats

Kl. 14.00 på onsdag (3/7).

Adressen är:
Börjegatan 10b
Längst upp det står Mika Keskitalo på dörren.

Portkod: 6834

Mina telefonnummer om det är nåt:
Mobil: 070 2116742
Vanlig: 505742
 
Top