Nekromanti Rollspel i stockholm

Elanet

Veteran
Joined
22 Jun 2015
Messages
6
Halloj. Nydligen flyttat till stockholm och letar nu efter en ny skön rollspels grupp!. Spellat rollspel i circka 2-3 år. Hör av er om det är någon som har en plats öppen eller är tggad på att dra ihop något :D
 

Mr. Shine

Veteran
Joined
13 Apr 2017
Messages
6
Tja.

Jag söker också efter en rollspelsgrupp i Stockholm så är helt klart med på att dra ihop något. Vad har du spelat för spel?
 

Elanet

Veteran
Joined
22 Jun 2015
Messages
6
Låter som en awsome ide. Jag har personligen mest spelat d&d 5 & 4 e. Men spelat en del drakar och demoner med.Men kan helt klart tänka mig att testa andra system med.
 

Toast

Veteran
Joined
16 Feb 2017
Messages
22
Hej!
Jag är också ev intresserad av att delta, beroende på engagemang och system såklart.
 

Elanet

Veteran
Joined
22 Jun 2015
Messages
6
Indeed några till är vi i behov av. System för mig är flexibelt, kan lira vad som. Men CoC och senaste versionen av Drakar och Demoner ska tydligen va nice.
 

Toast

Veteran
Joined
16 Feb 2017
Messages
22
Jag kan tänka mig CoC, aldrig spelat men älskar världen :) Lägger det som förslag för att iaf få en boll i rullning.
 

Anarchclown

Swashbuckler
Joined
24 Apr 2010
Messages
2,341
Location
Stockholm
Hej. Jag har volontärat med att spela med nytt folk i STHLM ett tag. Just nu jobbar vi via denna grupp på Facebook.

Stockholm RPG Group@Dragon's Lair

I övrigt kan jag också förmodligen ta mig an några nya spelare till något. Jag har inte ett allt för fullt schema just nu och känner en rätt stor mängd aktiva spelare. Jag heter Jan Erik Söderman på Facebook om man vill tala eller så går det bra via detta forum också. Dock är jag aningen sämre på att titta på detta forum än på Fejjan.
 

Mr. Shine

Veteran
Joined
13 Apr 2017
Messages
6
Vad sägs om att mötas upp? Verkar inte bli så många fler intressenter...
 

Toast

Veteran
Joined
16 Feb 2017
Messages
22
Mr. Shine;n235967 said:
Vad sägs om att mötas upp? Verkar inte bli så många fler intressenter...
Mötas upp låter bra, har någon förslag på annat sätt att ta kontakt än ett forum? :)
 

Elanet

Veteran
Joined
22 Jun 2015
Messages
6
Mötas låter bra för min del med. Vi skulle kunna använda Discord/Skype. Eller Facebok i värsta fall ;P
 

Elanet

Veteran
Joined
22 Jun 2015
Messages
6
Skype it is then. Alla kan skicka sinna skype namn till mig så slänger jag ihop en chat.
 
Top