SÄLJES Rollspel, både gamla och nya

Kungfetti

Veteran
Joined
14 Nov 2012
Messages
118
Location
Höganäs
Rollspelsutrensning, läge att fynda.

På grund av flytt till mindre bostad rensar jag ut i gömmorna. Eftersom jag gärna ser att allt hamnar hos de som har vett att uppskatta grejerna så är jag öppen för att pruta om du handlar i bulk. Allt kan skickas eller hämtas på plats i Höganäs.

EDIT: Strök allt som är sålt.

För retrogamers:

Warhammer Siege -91
Belägringsregler både till Warhammer 2nd ed samt Warhammer 40,000 Rogue Trader

En bok i mycket bra skick, mjukpärm.
200kr

Call of Cuthulhu 5ed. -93
Den stora utgåvan av det klassiska spelet.

Stor bok i mjukpärm.
75kr

Götterdämmerungpaketet
Ett härligt 1700-tals intrigrollspel som mest har regler för att slåss och dö mot monster. Första utgåvan, båda böcker i mycket gott skick.

Codex Persona, bok i hårdpärm
Lex Libris, bok i hårdpärm.
250kr

Rariteter
Söndrade vi falla - varmed man spelar Aghustinatet Romas yttersta dagar -2021
Kanske det bästa rollspelet? Har dock inte fått ihop någon grupp som vill spela det.

Lulu-printat äventyr+regler, mjukpärm.
100kr
 
Last edited:

zonk

muterad
Joined
10 Jan 2016
Messages
3,122
Kom det med minis till DoD-91? Fasen, det måste varit en annan upplaga än den jag köpte... blir onekligen nyfiken. MEN ska inte köpa på mig mer DoD-91, har redan två uppsättningar av detta fantastiska spel (som funkar till allt, bara SL vet vad hen gör! ;) )
 

zonk

muterad
Joined
10 Jan 2016
Messages
3,122
Mutant 2089-samlingen är oxå högeligen frestande men den hade gått helt emot min regel att bara köpa sånt jag hade tänkt börja spela bums... rackarns fina grejer du säljer måste sägas!
 

Kungfetti

Veteran
Joined
14 Nov 2012
Messages
118
Location
Höganäs
Mutant 2089-samlingen är oxå högeligen frestande men den hade gått helt emot min regel att bara köpa sånt jag hade tänkt börja spela bums... rackarns fina grejer du säljer måste sägas!
Jag veeet! Det gör ont i hjärtat, men jag har ju två flyttkartonger rollspel kvar... Fatta hur mycket vanliga böcker jag har fått gallra ut. (Vi hade en sån där gigantisk IKEA-hylla där man kunde ställa tre rader pocket i samma hylla, den svalde sjuka mängder.) Men det är klart du behlver lite Mutant ;-)
 

Hakoon666

Halvt förankrad.
Joined
2 Jan 2023
Messages
5
Location
Lund
Jag lägger gärna vantarna på Lilla Kultpaketet, med "Fallna Änglar"! Är även intresserad av Mutant 2090, men den var visst paxad om min skumögda blick såg rätt? :)
 

Hägerstrand

Tror fortfarande på 7WA
Joined
2 Dec 2022
Messages
798
Jag köper gärna Coriolis och Scum & Villainy (och MÅ0 också om den paxningen skulle få kalla fötter)
 
Top